Chiudi annunziu

L'orologi intelligenti di Samsung usanu tradizionalmente display OLED da a so divisione Samsung Display, chì li guarantisci una qualità d'immagine di prima classe. Tuttavia, chì puderia cambià l'annu dopu, almenu secondu un novu rapportu da a Corea di u Sud.

Sicondu un rapportu esclusivu da un situ web coreanu Naver citatu da u servitore SamMobile, Samsung hè in discussioni cù a cumpagnia chinesa BOE nantu à a fornitura di i so pannelli OLED per l'orologi. Galaxy Watch6. Quessi deve esse introduttu in a seconda mità di l'annu dopu. Samsung, o piuttostu a so più grande divisione Samsung Electronics, era digià suppostu di presentà una dumanda formale à u più grande fabricatore di display di China, è si dice chì e duie cumpagnie coordinanu attualmente u pianu di produzzione.

Inoltre, Samsung si dice chì negozia cù a cumpagnia chinesa per furnisce display OLED per i so smartphones high-end. Galaxy. Finu à avà, hà utilizatu i so pannelli in i telefuni di gamma bassa è media cum'è Galaxy A13 a Galaxy A23. Samsung hà da fà questu per diversificà a so catena di furnimentu è aghjunghje più fornitori per i so dispositi mobili. Questu duverebbe fà a produzzione più efficaci di costu. Tuttavia, u giant coreanu ùn hà ancu cummentatu nantu à l'infurmazioni di u situ web.

Galaxy Watch4, per esempiu, pudete cumprà quì 

U più lettu d'oghje

.