Chiudi annunziu

A luminosità adattativa hè una funzione utile chì cuntrola quantu scuru o luminosu serà a visualizazione secondu e diverse cundizioni di illuminazione. Aduprà un sensoru di luce ambientale cumminatu cù l'apprendimentu automaticu in u dispositivu per aghjustà automaticamente. Kdquandu aghjustate u slider di luminosità manualmente, ampara ancu i vostri abitudini è li include in i paràmetri automatici per voi. L'idea sona bella, ma a luminosità adattativa ùn funziona micca sempre cum'è prevista. 

Siccomu a luminosità adattativa si ferma è cade nantu à l'apprendimentu automaticu, ci vole un pocu di tempu per sintonizà. È s'ellu accumincia à agisce accidintali, pò esse rapidamente chì u screnu di u vostru dispositivu hè o luminosu inutilmente in una stanza scura è troppu scuru fora, chì di sicuru ùn vulete micca. Se avete datu stu cumpurtamentu uni pochi di ghjorni per paragunà è ùn currisponde micca à i vostri bisogni, pudete pruvà à resettate i paràmetri di luminosità adattativa prima.

Resetting i paràmetri di luminosità adattativa 

  • Andà à Settings. 
  • Sceglite un'offerta Applicà. 
  • Truvate è selezziunate l'app I servizii di salute di i dispositi. 
  • Scroll down and tap on Storage. 
  • Selezziunate in fondu à manca Gestione di u almacenamentu. 
  • Allora dà Sguassà tutti i dati è cunfirmà cù l'offerta OK. 

Pudete pensà à questu cum'è un modu rapidu è faciule per recalibrate a funzione di luminosità adattativa se ne necessariu. Avà vi ponu lascià u vostru dispusitivu amparà u vostru abitudini ambiente di novu è vede s'ellu si travaglia megliu. Ùn hè micca una correzione garantita, ma vale sempre a pena di pruvà a recalibration per vede s'ellu migliurà a vostra sperienza in ogni modu. Questu hè in ogni modu oculatu da l'utilizatori mediu, per quessa, hè una bona idea di indicà a pussibilità à tutti quelli chì ùn sapianu micca ancu chì esiste. 

U più lettu d'oghje

.