Chiudi annunziu

Dapoi parechji anni, assai di i telefuni più economici anu avutu u sistema Android da Samsung equipatu di una camera posteriore cù sensori multipli. A maiò parte di elli generalmente includenu un sensoru primariu di grandu è ultra-largu, chì sò cumplementati da un sensoru macro è di prufundità. Ma prestu pudemu dì addiu à l'ultimu mintuatu in i ranghi più bassi. È hè bonu.  

U sensoru di prufundità faci esattamente ciò chì u so nome dice - sente a prufundità di a scena. Questu permette à u dispusitivu di applicà un effettu 'bokeh', o sfocatura di fondo, à e foto scattate, facendu chì i risultati pareanu chì sò stati presi cù un dispositivu assai più capace. Telefoni Galaxy Tuttavia, i Samsung sò generalmente dotati di un sensoru di 2 o 5 MPx, chì avà hè veramente limitatu.

A tecnulugia sopravvivente 

I rumuri sò ghjunti a settimana passata chì Samsung avia decisu di abbandunà a camera di prufundità da a linea Galaxy È digià per u 2023. Se stu rumore hè vera, i mudelli Galaxy A24, Galaxy A34 a Galaxy L'A54 ùn saria micca equipatu di stu sensor di prufundità. À u listessu tempu, ùn hè micca sanu sanu chjaru se a cumpagnia pensa à rimpiazzà stu sensoru cù un altru o tagliatu francamente. Vuleriamu certamente vede una pussibilità di avvicinamentu quì, ma ùn ci hè micca un segnu di questu.

I sensori di prufundità sò digià sopravvissuti. Anu permessu i telefoni Galaxy offre un effettu sfocatura di fondo nantu à e foto scattate ancu da i telefoni low-end, ma questi dispositi ùn anu micca bisognu di un sensoru simili per ottene i stessi risultati. Questu hè chì u software di trattamentu di l'imaghjini hà migliuratu significativamente annantu à l'anni. Avà hè capace di furnisce un eccellente sfocatura di fondo in ritratti di ritratti senza a vera necessità di un sensoru di prufundità dedicatu.

Sposta nantu à u software 

U software di Samsung hà fattu questu per anni. Era ancu digià in 2018 quandu a camera frontale doppia di u mudellu hà dimustratu Galaxy A8 per piglià ritratti cù un sfocatura di fondo ideale, praticamente senza utilizà alcun sensoru di prufundità speciale. Ancu un annu prima, hà permessu per esempiu. Galaxy Nota 8 stabilisce a quantità di sfocatura di u fondu dopu avè pigliatu una foto.

Dopu avè ghjuntu cù l'effettu di ritrattu Apple in u so iPhone 7 Plus in 2017, Samsung hè sempre pruvatu à migliurà questu in a so suluzione. Siccomu i telefoni di gamma media sò oghji equipati di chipsets assai più putenti chì uni pochi anni fà, è e tecnulugia di hardware è software anu avanzatu considerablemente, ùn deve esse micca un prublema per sguassà u sensoru speciale è ancu furnisce i stessi risultati piacevuli.

I soldi sò daretu à tuttu 

A suluzione scelta da altri pruduttori hè di incorpore u prucessu di sensazione di a prufundità in altre camere, cum'è teleobiettivi o lenti ultra-grandangolari (questu hè ciò chì face da u principiu è Apple). Ma u mutivu chì Samsung sguassate u sensoru di prufundità pò esse micca di rimpiazzà cù qualcosa altru. Hè solu bisognu à cuntinuà à migliurà l'altri sensori, è forse sguassate a prufundità solu per riduce i costi.

Cunsigliu Galaxy È hè trà i telefoni più venduti, cù decine di milioni di unità vendute in u mondu. Cù numeri cusì tamanti, ogni dollaru salvatu paga parechje volte. Inoltre, a riduzzione di i costi hè stata una zona maiò di focus per Samsung da quandu a so attività mobile hè stata riurganizata sottu a divisione MX. Hè dinò sempre più dipende di i dispositi ODM, vale à dì i telefoni di marca Samsung fabbricati da i partenarii chinesi, ottenendu marghjini megliu in particulare in i dispositi di livellu di entrata. A quistione hè cumu a PR hà da trattà. Appena a nova generazione perde una camera, a publicità duverà fà assai disgrazia per ciò chì hè accadutu.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.