Chiudi annunziu

Probabilmente sapete chì quandu si tratta di l'aghjurnamenti di u firmware è di i patch di sicurezza, i dispositi Samsung sò trà i migliori. A cumpagnia libera regularmente l'aghjurnamenti di sicurezza mensili, ancu un annu dopu l'aghjurnamenti di u sistema. Tuttavia, sè vo vulete assicurà chì u vostru telefunu o tableta Galaxy hà a megliu sicurità pussibule, pudete fà più cà aspittà chì u novu patch di sicurezza mensuale esce. 

L'utilizatori di u dispusitivu Galaxy ponu verificà manualmente l'aghjurnamenti biometrici in a One UI, eseguisce una scansione di Google Play Protect, è verificate l'aghjurnamenti di u sistema di Google Play chì sò separati da i patch di sicurezza mensili di solitu. Eccu tuttu ciò chì avete bisognu di sapè.

Cumu verificà u vostru livellu di sicurità Galaxy dispusitivu 

Apri lu Settings è selezziunate un menu Biometria è sicurità. Quì truverete e quattru categurie principali chì ci interessanu. Si tratta di: 

  • Impostazioni biometriche supplementari 
  • Google Play Prutegge 
  • Actualizazione di sicurezza 
  • Actualizazione di u sistema Google Play 

Per verificà se novi aghjurnamenti biometrici sò dispunibuli, prima toccu Impostazioni biometriche supplementari è dopu à a linea Soluzione di sicurità biometrica. In casu di installà una nova versione, riceverete infurmazioni appropritate nantu à questu. Allora basta à cliccà OK. 

Per verificà Google Play Prutegge è verificate s'ellu avete qualchì app maliziusi installatu nantu à u vostru telefunu via Google Play, toccu sta opzione. Tandu vi vede u statu attuale, induve pudete sceglie s'ellu vulete Verificate è un rescanu hè realizatu. Inoltre, pudete verificà l'aghjurnamenti di sicurità è stallà, è ancu aghjurnà Google Play. 

U più lettu d'oghje

.