Chiudi annunziu

Ùn hè micca un sicretu chì a serie Galaxy A Nota era un pocu di vacca di cash per a cumpagnia. Hà custruitu una basa di fan fideli in u mondu è vindutu bè. L'altri flagships di Samsung anu avutu i so utilizatori, ma nimu hà guadagnatu tanta lealtà cum'è a Nota. 

Dopu tuttu, ci era una ragione assai bona per questu. Galaxy A Nota hà iniziatu a tendenza di grandi schermi in i telefoni smartphones, per quessa hè ancu chjamatu phablet à un tempu. Samsung si n'andò ancu contru à u granu quì, spinghjendu constantemente u stylus in questi smartphones. Mentre à l'iniziu di u 2010, nisun fabricatore hà pensatu chì u stylus avia un postu in u paisaghju di u telefuninu mudernu, Samsung hà dimustratu chì ùn solu puderia esse fattu, ma puderia esse fattu bè.

Una fine senza gloria 

Samsung hà sempre presentatu Galaxy Nota cum'è una linea per i prufessiunali. Quessi eranu i dispositi di punta cù specs di punta, un disignu distintivu è un stylus S Pen chì permettenu à l'utilizatori di travaglià in viaghju. Chì era l'ADN di ogni dispusitivu Galaxy Nota indipendentemente da qualsiasi cambiamenti cusmetichi è evolutivi.

Quandu i rumuri sò apparsu per a prima volta in 2020 chì Samsung puderia micca lancià una nova generazione di a linea in 2021, hà veramente feritu assai fan. Ùn avia micca sensu per elli chì Samsung rinunziò vuluntariamente à unu di i so prudutti di più successu. In fine, sicuru, questu hè accadutu, perchè 2021 ùn hà purtatu alcuna nova generazione di Note, è ancu allora a cumpagnia hà cunfirmatu ufficialmente chì a serie Galaxy A nota hè morta per u bonu.

Reincarnazione 

A carenza di chips causata da a pandemia hà cuntinuatu in 2021, chì era presuntamente unu di i motivi per chì a serie hè stata interrotta. Galaxy Nota decisu. Samsung hà invece focu annantu à l'usu di chips cuncepiti per i mudelli di a serie Note in i so novi smartphones plegabili. In Aostu 2021, quandu normalmente vedemu novi dispositi Galaxy Nota, hè cusì chì Samsung hà prisentatu i mudelli Galaxy Z Fold3 è Z Flip3.

À u principiu di u 2022, però Galaxy Nota torna in u mudellu Galaxy S22 Ultra. Ancu s'ellu era parte di una seria Galaxy S, u disignu di stu dispusitivu hè piuttostu Galaxy Nota chì u flagship di a serie "esque". Era ancu u primu smartphone di a so serie à avè un slot S Pen integratu. Questa era una funzione esclusiva di u dispusitivu Galaxy Notes. Allora u spiritu di Not vive, solu cù un nome diversu. E, sicuru, sta tendenza cuntinueghja almenu per un tempu.

I puzzle sò una priorità 

Per d 'altra banda, pò pare chì questu hè più un pianu per piantà l'interessu in diminuzione in a serie Galaxy S, invece di annuncià u prossimu capitulu per a serie Note. Era ancu abbastanza chjaru chì sta decisione hè stata fatta per ùn arrubà l'attenzione da u segmentu emergente di smartphones plegabili. Samsung seria in prublemi s'ellu hà lanciatu novi telefoni plegabili è novi telefoni in a seconda mità di questu annu Galaxy Nota simultaneamente.

Tuttavia, ci vole à dumandassi s'ellu Samsung hà precipitatu sta decisione. Duverebbe avè datu uni pochi d'anni di più per pensà prima di abbandunà a serie Note ? I numeri cunfirmanu. Samsung hà revelatu recentemente chì hà speditu quasi 10 milioni di smartphones plegabili l'annu passatu. Cunsigliu Galaxy À u listessu tempu, però, più unità di a Nota sò stati venduti ogni annu. Cunsigliu Galaxy Nota 20 milioni, fila Galaxy Noè 10 14 milioni. in tutta l'esistenza di a linea, 190 milioni di i so telefoni sò stati venduti. Sforzu nantu à a vendita di 14 milioni di unità di a cumminazione Galaxy Allora a 4a generazione Z Fold è Z Flip ùn pare micca un mira chì Noty deve superà.

Una strategia chì ùn viaghja micca 

Inoltre, sicondu l'estimi, quasi 70% di sti dispusitivi plegatori sò contabilizzati Galaxy Da Flip3. Se l'intenzione era chì i clienti chì anu compru i telefoni Galaxy Nota, hè u so turnu Galaxy Z Fold, allora ovviamente ùn funziona micca. A maiò parte di i cumpratori di Samsung jigsaws preferiscenu cusì una gamma di prezzu più bassu è i fan più fideli Galaxy A Nota sia ferma nantu à u mudellu esistenti, o piuttostu per a necessità ch'elli ghjunghjenu Galaxy S22 Ultra chè dopu à u Fold.

Forsi Samsung puderia truvà una manera di mantene a linea Galaxy Nota ancora viva per uni pochi d'anni. Invece di lancià dui mudelli separati, puderia offre solu unu. Attualmente, l'unica offerta nova di a cumpagnia in a seconda mità di l'annu sò smartphones plegabili. Tuttavia, micca tutti sò disposti à cumprà o cunfidendu unu à questu puntu. Ma a linea Galaxy S hà digià passatu una meza annu di a so esistenza, è in settembre, dopu à a presentazione di l'iPhones, serà più prubabile di circà à l'iniziu di l'annu dopu è a presentazione di a nova generazione, piuttostu chè guardà in daretu.

Chì serà dopu ? 

Allora ci era una seria di sacrifici Galaxy Dispositivi di piegatura di note d'altare cronometrati currettamente? Forsi i margini più alti chì a cumpagnia hà nantu à i dispositi pieghevoli Galaxy Z, cumpenserà e spedizioni più basse in generale. Hè ancu pussibile chì Samsung hà pensatu chì avia da dà à i dispositi plegabili una bona quantità di spaziu in a seconda mità di l'annu per piglià abbastanza attenzione. Samsung pò esse preoccupatu chì i so dispusitivi foldable ùn saria capaci di esce da l'ombra di a nova Nota.

Ciò chì hè accadutu hè accadutu. Samsung hà fattu chjaru chì à a serie Galaxy A nota ùn tornerà micca, almenu in questa denominazione. Sè vo site trà l'utilizatori fideli di a serie, ogni mudellu vi aspetta quì Galaxy S22 Ultra, Z Fold3/4 o nunda. Galaxy Ma u Note20 hè sempre un dispositivu top-of-the-line in questi ghjorni chì vi durà un pocu. Allora se ùn avete micca veramente bisognu di qualcosa più putente, aspettate. Puderete vede ciò chì vene à u principiu di l'annu cumu Samsung gestisce a seconda generazione NoteUltra in a serie S23. 

U più lettu d'oghje

.