Chiudi annunziu

Cum'è probabilmente sapete da i nostri rapporti precedenti, Motorola travaglia nantu à una nova clamshell chjamata Moto Razr 2022, chì puderia piglià fermamente u prossimu Samsung. Galaxy Da Flip4. Avà, a cumpagnia hà liberatu un novu teaser chì stuzzica a so grande schermu outdoor.

U trailer, publicatu nant'à una reta suciale Chinese Weibo, revelendu un grande display rettangulare chì mostra diverse informace, sottu à quale ci hè una camera doppia orientata orizontali. U post Weibo dice chì a visualizazione esterna hè "paragunabile à a pantalla interna", presumibbilmente in termini di funziunalità. Hè chjaru chì ùn serà micca a suluzione più còmuda per parechje attività, ma puderia esse più chè abbastanza per quelli basi. Sicondu rapporti micca ufficiali, serà 3 inch in size (perciò duverebbe esse circa un inch più grande di a visualizazione esterna di u quartu Flip).

Altrimenti, u Moto Razr 2022 deve avè un display AMOLED flessibile di 6,7 inch cù una freccia di rinfrescante di 120 Hz, un chipset. Snapdragon 8+ Gen1, 12 GB di funziunamentu è 512 GB di memoria interna è una camera cù una risuluzione di 50 è 13 MPx. Serà lanciatu u 2 d'Aostu, più di una settimana prima di l'avvenimentu Galaxy unpacked, à quale Samsung prisentarà (frà altre cose) u prossimu Flip. In Auropa, si dice chì costarà 1 euro (circa 149 CZK).

telefoni Samsung Galaxy Pudete cumprà z quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.