Chiudi annunziu

Qualcomm hà annunziatu chì hà accunsentutu à allargà u so accordu di licenza di patente cù Samsung per altri ottu anni. L'estensione di u cuntrattu garantisce chì l'equipaggiu futuru Galaxy o l'urdinatori di u giant coreanu seranu alimentati da tecnulugia Qualcomm cum'è chipsets è equipaghji di rete à a fine di u 2030.

Samsung è Qualcomm anu allargatu un accordu di licenza di patente per e tecnulugia di rete, cumprese 3G, 4G, 5G è u prossimu standard 6G. In pratica, questu significa chì l'utilizatori di u dispusitivu Galaxy ponu aspittà chì a maiò parte di i telefoni intelligenti è e tablette utilizanu i cumpunenti di rete di u giant americanu di chip per u restu di sta dicada.

"E tecnulugie innovative di Qualcomm anu ghjucatu un rolu vitale in u sviluppu di l'industria mobile. Samsung è Qualcomm anu travagliatu inseme per parechji anni è questi accordi riflettenu u nostru partenariatu strategicu strettu è longu. disse u capu di a divisione mobile di Samsung, TM Roh.

U partenariatu allargatu di Samsung cù Qualcomm ùn hè micca solu limitatu à e tecnulugia di rete, ma ancu à i chipsets Snapdragon. In questu cuntestu, Qualcomm hà cunfirmatu chì a prossima serie di punta di Samsung Galaxy L'S23 serà alimentatu esclusivamente da u futuru flagship Snapdragon. Hè assai prubabile chì serà Snapdragon 8 Gen2. Hè ricusatu cusì informace da a fini di maghju, chì hà dichjaratu chì a serie Galaxy U S23 utilizerà Exynos in più di Snapdragon. À u listessu tempu, ripete i rapporti di a primavera chì dicenu chì Samsung riurganizzava a divisione rispunsevuli di sviluppà i so chips è chì u so prossimu. chip, chì ùn deve mancu esse chjamatu Exynos, pudemu aspittà finu à u 2025.

U più lettu d'oghje

.