Chiudi annunziu

Ancu s'è a vendita di smartphone in Russia hè cascata da quasi un terzu in u sicondu trimestre di questu annu, i dispositi Samsung Galaxy Si dice chì ùn hè micca dispunibule in parechje zone. Ancu se a dumanda di smartphones hè cascata à un novu minimu di deci anni in u sicondu trimestre, a catena di supply soffre ancu di più.

In marzu, Samsung hà annunziatu chì sospendeva e spedizioni di i so smartphones in Russia finu à un novu avvisu per via di l'avvenimenti in corso in Ucraina. U giant coreanu ùn era micca l'unicu fabricatore di l'elettronica occidentale à abbandunà u paese in risposta à l'invasione russa. Per mitigà l'effetti di questu esodu, a Russia hà implementatu un prugramma chì permette l'impurtazioni senza u permessu di i pruprietarii di marca. In altre parolle, i magazzini ponu impurtà smartphones è tablette Samsung in u paese senza a so appruvazioni.

Cum'ellu scrive in linea ogni ghjornu U Moscow Times, malgradu sta misura, ci sò parechje regioni in Russia induve i clienti potenziali simpricimenti ùn ponu micca uttene telefoni da u giant coreanu (cum'è Apple). In u sicondu trimestre, a dumanda di smartphones in u paese si dice chì hè cascata da 30% annu annu, righjunghjendu un novu minimu di deci anni. U distributore all'ingrossu di Samsung, Merlion, dice chì ci sò parechje ragioni chì cuntribuiscenu à a mancanza di offerta in Russia, da catene logistiche rotte è finanziamenti limitati à prublemi cù u sdoganamentu.

A quota di mercatu di Samsung in Russia ùn hè micca insignificante, à u cuntrariu. Cù una parte di circa 30%, hè u numeru unu smartphone quì. Ma questu ùn pagherà micca assai se i clienti ùn ponu truvà alcunu di i so telefoni nantu à i scaffali di i magazzini. Di sicuru, a vendita continuarà à calà.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.