Chiudi annunziu

Samsung hà annunziatu una cullaburazione cù a LIFE Picture Collection per espansione a cullizzioni d'arte dinamica chì offre à i cunsumatori attraversu The Frame lifestyle TV. I ritratti selezziunati da a cullizzioni seranu dispunibuli in u mondu per i pruprietarii di TV cù un abbonamentu à l'app Samsung Art Store da oghje.

U LIFE Picture Collection hè un archiviu visuale di u XXu seculu, chì cuntene più di 20 milioni di ritratti di figure è mumenti storicamente significativi. U Samsung Art Store hà sceltu currettamente l'imaghjini 10 da a cullizzioni, cù quale i pruprietarii di The Frame TV puderanu sperimentà a storia. Varianu in tematiche da i surfisti nantu à a costa occidentale di California à u pittore Pablo Picasso.

Per mezu di partenarii cum'è questu, Samsung vole rende l'arte più accessibile per tutti. A cullaburazione cù a LIFE Picture Collection porta una nova selezzione di opere storicamente significative à a libreria di pittura, gràfica è fotografia di Samsung Art Store dighjà larga. A tenda pensa à presentà più foto da a cullezzione à l'abbonati in u futuru.

U Frame hè pensatu per esse una TV quandu hè accesa è una schermu digitale quandu hè spenta. Grazie à a schermu QLED, i so pruprietarii ponu gode di opere d'arti in alta qualità visuale. A versione di quist'annu hà un display matte chì face l'opere si distingue ancu di più perchè riflette assai menu luce. U Samsung Art Store attualmente offre più di 2 opere d'arte chì sò adattati per u gustu unicu di tutti.

Per esempiu, pudete cumprà TV Samsung quì

U più lettu d'oghje

.