Chiudi annunziu

I capricci di u tempu pò volte esse abbastanza imprevisible, è micca solu in l'estiu. Succede spessu chì una previsione tradiziunale ùn serà micca abbastanza per voi. In questu casu, l'applicazioni entranu in ghjocu, in quale pudete seguità e timpeste, precipitazioni, nuvole è altri fenomeni meteorologichi cum'è incendi nantu à u radar.

windy.com

L'applicazione chjamata Windy.com hè assai populari trà l'utilizatori, è ùn hè micca surprisante. Quandu si tratta di offre carte cù l'imaghjini di radar, Windy pò furnisce un serviziu veramente grande. Offre una varietà di strumenti di visualizazione, in più di e carte cù radars, truverete di sicuru ancu una previsione climatica classica è grafici è tavule chjaru utili. A mappa di u focu mostra ancu attualmente a situazione in Český Švýcarsku.

Scaricate nantu à Google Play

ventusky

Un altru nome pruvucatu in u campu di l'applicazioni di l'imaghjini radar hè Ventusky. Questa applicazione offre una mappa 3D cù l'imaghjini di u sviluppu di u clima in a vostra zona, pudete ancu vede carte chjara cù l'imaghjini radar di a nuvola, a precipitazione, a temperatura di l'aria, a nuvola è una larga gamma di altri fenomeni. A previsione di u tempu in a so forma tradiziunale hè ancu una materia di sicuru.

Scaricate nantu à Google Play

Meteor Meteor Radar

Meteor Meteoradar hè una applicazione affidabile, putente è cumplettamente persunalizabile chì, in più di a previsione meteorologica tradiziunale, offre ancu a pussibilità di seguità u prugressu è u sviluppu di precipitazioni, nuvolezza, temperatura è altri fenomeni nantu à una mappa chjara cù l'imaghjini radar. Meteor Meteoradar offre ancu una visualizazione dettagliata di a precipitazione, l'aghjurnamentu istantaneu di l'imaghjini di radar è parechje altre grandi funzioni.

Scaricate nantu à Google Play

U Meteo Channel

Una app chjamata The Weather Channel offre ancu una grande visualizazione di l'imaghjini di radar. In u casu di sta applicazione, ancu s'è a forma tradiziunale di previsione meteorologica riceve più spaziu, a mappa cù l'imaghjini di radar hè abbastanza, offre una funzione timeline, parechji modi di visualizazione è aghjurnamenti constanti.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.