Chiudi annunziu

Una volta chì un fabricatore di telefuninu vene cun qualcosa di sfarente, hè abbastanza difficiule per i fabricatori di accessori per sintonizà u so per esse funziunale, praticu, è sopratuttu, longu. Vetru temperatu PanzerGlass Premium FP per Samsung Galaxy Ma u S22 Ultra prova veramente. 

Se vulete a prutezzione ideali di u vostru telefuninu, hè di sicuru cunsigliatu di chjudelu in una tappa, è appiccà una foglia, preferibile vetru, nantu à a so visualizazione. A cumpagnia danese PanzerGlass hà digià una storia ricca è riescita in questu, postu chì i so prudutti si distinguenu per una prutezzione veramente suprema, da tutti i lati.

U fabricatore s'impegna à risponde à i bisogni di i so clienti, cusì in a scatula di u produttu truverete un vetru, un pannu imbevutu d'alcohol, un pannu di pulizia è un sticker per a rimozione di polvera. Ci hè ancu una struzzione nantu à cumu attivà a sensibilità di u toccu più altu in u dispusitivu (Configurazione -> Display -> Sensibilità toccu). A grande pietà hè chì in u casu Galaxy U S22 Ultra ùn hè micca una culla di plastica per u telefuninu stabilitu è ​​l'applicazione ideale di vetru, postu chì a visualizazione curva a face notevolmente più pesante di l'altri mudelli di a serie. À u listessu tempu, ci hè una preparazione per l'applicazione di macchina di vetru. Ancu cusì, se falli, pudete pruvà di novu. U vetru si ferma ancu dopu à re-gluing.

Una applicazione ligeramente diversa di vetru 

Di sicuru, prima pulite a visualizazione di u dispusitivu cù un pannu imbevutu in alcolu in modu chì ùn ci resta micca una sola impronta digitale. Allora pulisce à a perfezione cù un pannu di pulizia. Se ci sò sempre particelle di polvera nantu à a visualizazione, quì hè u sticker. Allora hè u tempu di cola u magazzinu. Di genere, sbuchjate u primu filmu è mette u vetru nantu à a visualizazione di u telefunu.

In novu, vale a pena per avè a visualizazione per ottene un colpu megliu à a camera selfie, ma ancu per vede megliu a curvatura di a visualizazione nantu à i so lati. Hè interessante chì stu vetru offre una strata adesiva sfarente chì hè u casu cù i vetri destinati, per esempiu, per una gamma. Galaxy A. Allora ùn avete micca bisognu di scaccià ogni bolla quì, perchè nimu ùn si formarà quì. Ma ci hè un altru truccu quì. 

Se ùn avete micca riesciutu à pusà u vetru perfettamente, allora s'è pressu u dito nantu à i cantoni di u vetru, sentirete un sonu di clic. Questu significa chì u vetru ferma cù a pressione, ma appena alzà u to dito, torna fora. Di sicuru, questu significa chì ci hè una vulintà. Puderete solu eliminà questu sbuchjate u vetru è pruvate à pusà novu è megliu. Se nimu di i cantoni "cliccate", avete finitu. Vogliu dì, quasi.

Lettore di impronte digitali 

Hè sempre cunsigliatu di pruvà à aderisce megliu l'area per u lettore di impronte digitali. Basta à piglià a tela inclusa è strofinate duramente nantu à l'area, o pudete aduprà una unghia. Pudete tandu sbuchjarà a seconda parte di u fogliu. Hè sempre vale a pena curriri un pannu nantu à i lati di u vetru in modu chì idealmente aderisce à a visualizazione. Di sicuru, i passi individuali sò ancu scritti nantu à a scatula di u produttu.

Da una banda, hè bellu chì u vetru sustene un lettore di impronte digitali, da l'altra banda, hè una limitazione visuale. U spaziu per mette u to dettu hè visibile quì in diverse anguli cù intensità differente. Nant'à un fondu scuru, ùn avete micca nutatu troppu, ma nantu à u lume, veramente chjappà l'ochju. Inoltre, sè vo aduprate vetri polarizati è fighjate à u telefunu cù vetru applicatu, vi vede stu anellu cù un toccu di verde, chì ùn hè micca assai bellu è sguassate un pocu l'impressione di a grande visualizazione chì Galaxy L'S22 Ultra hà 

Dopu l'appiecazione di u vetru, hè ancu cunsigliatu di carricà l'impronte digitali di novu, quandu avete da fà almenu duie volte in u casu di u primariu, per aumentà a precisione di u so ricunniscenza. Dopu avè appiicatu u vetru senza rileghje e stampe, a stampa hè stata ricunnisciuta currettamente solu una volta da dui à trè tentativi. S Pen funziona perfettamente bè cù u vetru.

Trattamentu antibacterial è durezza 

U vetru hè fattu di vetru temperatu di a più alta qualità pussibule, è questu hè ancu ligatu à a so durezza superiore è a trasparenza. A cuntrariu di i vetri cunvinziunali chì sò induriti chimicamente, PanzerGlass usa un prucessu di tempera onestu à 500 ° C per 5 ore. Stu prucessu garantisce una resistenza eccezziunale à i graffi è una vita significativamente più longa. Dopu avè applicà u vetru, però, pudete osservà una certa film iridescente nantu à questu.

PanzerGlass S22 Ultra vetru 9

Questu hè chì u vetru hè antibacterial secondu ISO 22196, cusì uccide u 99,99% di i batteri cunnisciuti, chì vi apprezzerete in l'era covid sempre presente. Pò esse previstu di sparisce cù u tempu è l'abrasione. Di sicuru, u vetru hè ancu cumpatibile cù a maiò parte di i coperchi protettivi, chì ùn anu micca fastidiu in tuttu, è hè solu 0,4 mm di grossu, per quessa ùn distrugge micca u disignu di u dispusitivu in ogni modu. Trà l'altri specificazioni, a durezza 9H hè ancu impurtante, chì indica chì solu u diamante hè veramente più duru. Di sicuru, questu guarantisci a resistenza di vetru micca solu contr'à l'impattu, ma ancu i graffi. Vetru temperatu PanzerGlass Premium FP per Samsung Galaxy U S22 Ultra vi costarà 899 CZK. 

Vetru temperatu PanzerGlass Premium FP per Samsung Galaxy Pudete cumprà u S22 Ultra quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.