Chiudi annunziu

Sò passati i ghjorni chì a ghjente spessu portava guide di viaghju voluminosi "di carta" in vacanze. Oghje pudete scaricà facilmente a guida multifunzionale è interattiva à u vostru smartphone. In l'articulu d'oghje, vi presenteremu parechje applicazioni chì saranu sicuramente utili.

PhoneMaps

PhoneMaps hè una applicazione mobile gratuita è ben cuncepita in quale pudete truvà parechje carte di caminata è bicicletta cù marcature di rotte da tutta l'Europa. Pudete zoom mape finu à una scala di 1: 5000, pudete ancu caricate u vostru propiu cuntenutu à l'app. Hè senza dì chì e carte ponu esse scaricate per un usu offline è interattivu informace circa l'attrazioni turistiche in carte individuali.

Scaricate nantu à Google Play

TripAdvisor

TripAdvisor hè una di e guide di viaghju elettroniche pruvati è populari. In più di l'infurmazioni detallati nantu à e destinazioni turistiche individuali, cumpresi i cumenti di l'utilizatori, offre a pussibilità di pianificà u vostru propiu itinerariu, a pussibilità di scopre l'attrazioni in a zona, di riservazione di hotel è altre strutture di alloghju è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play

CityMaps2Go

CityMaps2Go hè una applicazione chì serà apprezzata in particulare da quelli chì utilizanu servizii di mape offline è guida. CityMaps2Go offre diversi tipi di carte per caminari è in bicicletta, ma di sicuru ancu dettagliate informace circa attrazioni turistiche vicine è punti d'interessu. Pudete ancu pianificà cumplettamente u vostru viaghju da A à Z in l'app.

Scaricate nantu à Google Play

Visita una Cità

Se viaghjate principarmenti intornu à e cità è diversi monumenti, l'applicazione chjamata Visit a City serà sicuramente utile. Cù u so aiutu, pudete pianificà cunfortu è efficace i vostri viaghji è excursioni, o aduprà unu di l'itinerarii pre-preparati. L'applicazione offre ancu l'opzione di salvà locu in a lista di preferiti è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.