Chiudi annunziu

Samsung hè travagliatu nantu à una nova tecnulugia di freccia di freccia per i dispositi mobili. A so nova dumanda di patente descrive una tecnulugia di visualizazione chì pò applicà diverse frequenze simultaneamente in parechje spazii di a visualizazione.

Puderia esse u prossimu passu evolutivu di Samsung in i tassi di rinfrescamentu di a visualizazione mobile. Cunsigliu Galaxy U S20 hè statu u primu à avè una freccia di rinfrescante fissa di 120 Hz. A serie di l'annu passatu è di questu annu Galaxy U S21 è S22 sò venuti cù display AMOLED mejorati è freccia di rinfrescante variabile, chì significa chì i pannelli AMOLED ponu aghjustà a freccia di rinfrescante secondu u cuntenutu nantu à u screnu per salvà a bateria.

Samsung hè avà apparentemente travagliendu in l'evoluzione di a freccia di rinfrescante variabile. A so nova patente descrive "un metudu di cuntrullà una mostra cù parechje frequenze di rinfrescante" è "un dispositivu elettronicu chì cuntrolla una pluralità di spazii di visualizazione di una mostra cù frequenze di cuntrollu differenti". In altre parolle, sta tecnulugia puderia esse capace di rende una parte di a visualizazione à 30 o 60 Hz è una altra à 120 Hz.

In teoria, u sistema puderia utilizà l'alta freccia di rinfrescante di 120 Hz solu parzialmente, induve hè impurtante, mentre mostra altre parti di u cuntenutu in a listessa scena à una freccia più bassa. Sta tecnulugia puderia dunque purtà à più avanzati in a vita di a bateria. Hè da nutà chì a patente era digià sottumessa da Samsung à u principiu di l'annu passatu è solu avà hè stata publicata da u serviziu. CIPRU (Ricerca d'infurmazione nantu à i diritti di a pruprietà intellettuale in Corea). Pudemu solu speculà à questu puntu quantu à quandu sta tecnulugia puderia esse dispunibule, ma ùn hè micca fora di quistione chì puderia esse "portatu fora" da a serie. Galaxy S23. O hè ancu pussibule chì ùn entre in produzzione in tuttu, cum'è spessu u casu cù patenti.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.