Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Alza.cz hà stallatu un vending machine self-service per a vendita senza imballaggio di prudutti di pulizia in u showroom Holešovice. I visitori ponu cumprà prudutti biologichi di farmacia in i cuntenituri chì portanu. A macchina self-service offre i prudutti AlzaEco in modu pilotu - gel per lavà, ammorbidente, detergente per piatti è sapone.

A più grande e-shop Ceca Alza.cz hà lanciatu una macchina self-service per l'acquistu di e droghe AlzaEco. In modu pilotu, i visitori di u showroom di Holešovice ponu versà gel per lavà, ammorbidente, detergente per piatti o sapone in i cuntenituri chì portanu. L'e-shop risponde cusì à a dumanda sempre crescente di suluzioni ecologiche. I buttigli cù una capacità di 0,75 l destinati à l'usu ripetutu sò dispunibuli nantu à u situ per quelli interessati.

"A farmacia AlzaEco hè stata venduta in imballaggi ecologichi dapoi u so lanciu. Per prumove in più una mentalità ecologica per i bisogni di ogni ghjornu, avemu installatu una macchina self-service in a nostra tenda. I clienti ponu mette a farmacia chì anu bisognu avà in i so cuntenituri esistenti, per esempiu in un cuntainer di gel di lavanderia viotu, chì cusì uttene un altru usu ", cumenta Ondřej Hnát, direttore di vendita di Alza.cz, nantu à u novu pruduttu in u showroom Holešovice. .

I clienti ponu vene à a farmacia biulogica senza un ordine preventivu in l'e-shop. Nantu à u touch screen, nantu à quale ponu ancu leghje a cumpusizioni di i prudutti individuali, ripiglià u so creditu cù una carta di pagamentu. Dopu chì a quantità necessaria di u pruduttu hè stata sparata, a quantità effettiva spesa hè dedutta da questu, è questa quantità hè in seguitu ritirata da a carta di pagamentu. Cusì i clienti ùn anu micca da preoccupassi di pagà, per esempiu, per una quantità più grande di quella chì si mette in u containeru chì anu purtatu.

I prudutti AlzaEco sò prudutti cechi testati dermatologicamente chì sò estremamente amichevuli à a natura è à e persone. L'e-shop hà introduttu a marca di farmacia privata digià in 2019 è espansione gradualmente a so offerta. Hà aghjustatu agenti di pulizia, preparati per lavastoviglie è saponi liquidi à i polveri di lavare o gel in parechje varianti è addolcitori di tessuti. "In l'ultimi anni, avemu nutatu una popularità crescente di i prudutti di l'ambiente, ma per via di u prezzu altu, pò esse più difficiuli per alcuni clienti di accede. A nostra propria marca di farmacia offre prudutti gentili ma à u listessu tempu efficaci à u prezzu di una farmacia chimica regulare ", cuncludi Hnát.

A macchina furnita hè stata sviluppata apposta per Alza. Havi un grande display interattivu nantu à quale i clienti ponu truvà convenientemente una gamma clara di prudutti, cumprese a cumpusizioni è u prezzu. À u listessu tempu, l'istruzzioni guidanu à fà u funziunamentu di u dispusitivu u più simplice è intuitivu pussibule.

Pudete truvà l'eco-drug store in Alza quì

U più lettu d'oghje

.