Chiudi annunziu

O Galaxy Sapemu dighjà praticamenti tuttu nantu à u Fold4, unu di i prossimi "benders" di Samsung, da parechje fughe precedenti, cumprese specificazioni è design. In ogni casu, hà ancu assai per fughje, cum'è pruvucatu da l'ultima fuga, chì si riferisce à a prutezzione di a visualizazione è a carica di u dispusitivu previstu.

Sicondu u leaker Ahmed Qwaider tramindui schermi di u quartu Fold avarà a prutezzione Gorilla Glass Victus +. Sta nova prutezzione hè apparsu prima nantu à i telefoni di a serie Galaxy S22. Inoltre, u dispusitivu hè suppostu avè una carica più veloce, ancu s'ellu pare chì riceverà a stessa putenza di carica cum'è u so predecessore (ie 25 W). Si dice chì carica da 0-50% in solu 30 minuti, mentre chì i "trè" carica solu à 33% in quellu tempu.

Galaxy Sicondu e filtrazioni dispunibili, u Fold4 averà un chipset Snapdragon 8+ Gen1, un display flexible AMOLED 7,6-inch cù una freccia di rinfrescante di 120Hz è una luminosità di 1000 nits è un display esternu AMOLED 6,2-inch cù a stessa freccia di rinfrescante, una camera tripla cù una risoluzione di 50, 12 è 10 MPx, un sub 16MPx -Display camera selfie è una camera selfie standard 10MPx è una batteria cù una capacità di 4400 mAh. In quantu à u software, apparentemente serà custruitu Androidà 12 è suprastruttura Unu UI 4.1.1. Pudete ancu aspittà un supportu per u stylus S Pen, resistenza à l'acqua secondu u standard IPX8, un lettore di impronte digitali situatu à u latu, parlanti stereo o supportu wireless DeX. Inseme cù u quartu Flip è altre nutizie hardware seranu introdutte dopu settimana.

telefoni Samsung Galaxy Pudete cumprà z quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.