Chiudi annunziu

L'applicazione di chat populari in u mondu WhatsApp hà recentemente purtatu una serie di innovazioni utili, cum'è radduppià u limitu di u gruppu cunversazione, trasfirendu a storia di chat da Androidu na iPhone o a capacità di risponde à i missaghji da tutti emoticons. Inoltre, hè attualmente à pruvà, per esempiu, l'opzione di ammuccià in linea statutu utilizatori o aghjunghje voce à questu nutizie. Avà hè statu revelatu chì vene cun una altra funzione nova chì permetterà à l'amministratori di u gruppu di sguassà i missaghji per tutti.

A nova funzione hè attualmente pruvata da un gruppu selezziunatu di tester beta è hè stata scuperta in a versione beta di WhatsApp 2.22.17.12. In particulare, hè statu scupertu da WABetaInfo, un situ web specializatu in questu. Sicondu ellu, a funzione puderia esse prestu dispunibule per tutti l'utilizatori. Aduprendu, l'amministratore di u gruppu hà da pudè sguassà ogni missaghju per tutti. In altri palori, quandu un amministratore sguassate ogni missaghju, i membri di u gruppu puderanu vede chì l'amministratore hà sguassatu un missaghju mandatu da un altru membru di u gruppu.

WhatsApp hè attualmente à pruvà una altra nova funzione, chì hè un chatbot chì informarà l'utilizatori nantu à e funzioni novi di l'applicazione. Inoltre, li darà cunsiglii è trucchi per migliurà a so sperienza d'utilizatore cun ella.

U più lettu d'oghje

.