Chiudi annunziu

Cum'è probabilmente sapete, Samsung hà travagliatu annantu à una versione 5G di u telefuninu mid-range dapoi qualchì tempu Galaxy A23, lanciata nantu à u mercatu à u principiu di a primavera. Avà i so renders è e specificazioni quasi cumplete sò finalmente filtrati.

Galaxy L'A23 5G serà sottu u nome secondu a filtrazione chì appare in Twitter Sudhanshu 1414 avè una schermu di 6,6 inch cù risoluzione FHD +, un chipset Snapdragon 695, 4-6 GB di RAM è 64 o 128 GB di memoria interna espansibile. A camera deve esse quadruple cù una risuluzione di 50, 5, 2 è 2 MPx, mentre chì a principale si dice chì hà stabilizazione ottica di l'imaghjini, a seconda serà "grandangolo", a terza agisce cum'è una camera macro. è u quartu servirà cum'è un sensor di prufundità di campu. A camera frontale deve avè una risoluzione di 8 MPx.

 

In termini di software, u telefunu deve esse custruitu Androidcù 12 è a superstruttura One UI 4.1. Si dice chì pesa 200 g è misura 165.4 x 76.9 x 8.4 mm. U leaker ùn hà micca menzionatu a capacità di a bateria (sicondu i fugliali precedenti serà 5000 mAh), ma hà dettu chì a batteria sustene a carica rapida di 25W.

Da i renders filtrati pare chì Galaxy L'A23 5G serà dispunibule in neru, biancu, blu è aranciu. Serà vendutu in Auropa per 300 euro (circa 7 CZK). Puderia esse introduttu à a fine di l'estiu.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì 

U più lettu d'oghje

.