Chiudi annunziu

A realtà aumentata (AR) hè un fenomenu assai populari è à u stessu tempu una tecnulugia chì si trova in un numeru crescente di applicazioni mobili. Una di e pussibilità di utilizà a realità aumentata sopra citata sò l'applicazioni destinate à i viaghjatori. Allora, sè vo site per a vostra prossima avventura di viaghju di l'estiu è vulete rende speciale, pudete esse inspiratu da u nostru articulu oghje.

Monde Intornu à mè

Cù l'aiutu di l'applicazione World Around Me, pudete scopre posti novi è interessanti intornu à voi in un modu unicu. Sè vo site attualmente in vacanze è vulete vede punti d'interessu utili in a cità - ristoranti, centri d'informazione o fermate di trasportu publicu, World Around Me vi serve bè. Tuttu ciò chì duvete fà hè di puntà a camera di u vostru smartphone à u locu sceltu.

Scaricate nantu à Google Play

Peak Lens

L'applicazione chjamata Peak Lens hè sicura chì piacerà tutti l'amatori di a muntagna. Offre a capacità di identificà punti individuali è vertici in a vista AR, ma pò ancu furnisce un esaustivu informace circa lochi individuali, offre l'opzione di modu offline, corregge l'errori GPS cù l'intelligenza artificiale, è assai di più. Pudete aduprà in tuttu u mondu - da l'Alpi o l'Himalaya à e muntagne lucali in u bacinu cecu.

Scaricate nantu à Google Play

Horizon Explorer AR

Horizon Explorer AR hè un'altra app di realtà aumentata chì pudete aduprà in i vostri viaghji. Se vedete un puntu à l'orizzonte chì vi attira l'ochju in qualchì modu, lanciate l'app Horizon Explorer AR in u vostru smartphone è mira a camera di u vostru telefunu à quellu puntu. Per esempiu, vi vede infurmazione circa a so distanza, elevazione, basi informace, o forse una mappa di a zona.

Scaricate nantu à Google Play

Wikitudia

Pudete ancu aduprà in modu efficace una applicazione chjamata Wikitude per scopre u mondu intornu à voi in modu di realtà aumentata. Wikitude vi furnisce informace circa una larga gamma di ughjetti circundanti - basta puntate a vostra camera di u smartphone versu elli cù l'applicazione in esecuzione. Ma pudete ancu diventà un creatore in l'applicazione Wikitude, grazia à a funzione AR Editor.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.