Chiudi annunziu

Finu à a presentazione di (micca solu) i prossimi telefoni flessibili di Samsung Galaxy U Fold4 è Z Flip4 sò solu à pochi ghjorni, è cun questu vene u piccu di fughe. Avà, u primu "bender" mintuatu hè apparsu prematuremente nantu à a pagina di l'Amazonia Olandese.

Una pagina chì hè stata sguassata hà cunfirmatu alcune di e specificazioni precedentemente filtrate di u quartu Fold, cum'è un display Dynamic AMOLED 7,6X flessibile di 2-inch cù una freccia di rinfrescante adattativa di 120 Hz è un rapportu d'aspettu di 21,6: 18, è un Display Infinity-O 6,2-inch cù a stessa frequenza (ancu adattativa) è rapportu d'aspettu 23,1: 9. A dimensione di i schermi hè u listessu di l'annu passatu, ma u rapportu d'aspettu hè un pocu più largu. U gruixu plegatu di u telefunu hè 15,8 mm, chì hè una ligera mellura annantu à u disignu "trè".

Galaxy Sicondu e filtrazioni dispunibili, u Fold4 uttene un chipset Snapdragon 8+ Gen1, una camera tripla cù una risoluzione di 50, 12 è 10 MPx, una camera selfie sub-display 16MPx è una camera selfie standard 10MPx, una batteria cù una capacità di 4400 mAh è supportu per a carica di 25W è Android 12 cù una superstruttura One UI 4.1.1. Pudemu ancu aspittà a resistenza à l'acqua secondu u standard IPX8, un lettore di impronte digitali situatu à u latu, parlanti stereo, una tacca menu visibile nantu à u display flexible o supportu DeX wireless. Inseme cù u quartu Flip è altre innovazioni hardware seranu introdutte à a scena digià in Marcuri.

Telefoni di a serie Samsung Galaxy Pudete cumprà z quì, per esempiu 

U più lettu d'oghje

.