Chiudi annunziu

Samsung hà iniziatu à liberà a versione beta One UI 5.0 cun un ligeru ritardu. Scrivemu "cun pocu ritardu" perchè era inizialmente suppostu esse dispunibule digià in a terza settimana di lugliu. Era u primu à esse dispunibule nantu à i telefoni di l'attuale serie flagship Galaxy S22, in Germania. L'aghjurnamentu porta a versione di firmware S90xBXXU2ZHV4.

Una UI 5.0 porta caratteristiche chì sò incluse Androidu 13 oltri miglii Samsung. L'interfaccia d'utilizatore hè migliurata cù animazioni più veloci è più fluide è un centru di notificazione riprogettatu (hà novi icone più grandi è opacità di fondo aumentata). A funzione Optical Character Recognition hè attivata in a Galleria, chì permette di cupià testi da screenshots. Inoltre, i suggerimenti intelligenti appariscenu nantu à u testu, cum'è piglià una foto di un numeru di telefunu o un indirizzu web chì permette di chjamà cun un clic.

I noti di liberazione menzionanu "boni" cum'è a capacità di attivà gestualmente a multitasking split-screen, widgets elevati, a capacità di filtrà notificazioni da app forti, paràmetri di sonu è vibrazione migliorati, ricerca megliu in My Documents, funzioni novi per a voce Bixby. assistente, novi emoticons è a capacità di creà video cù dui emoticons o novi stickers per a realtà aumentata è a capacità di creà u vostru propiu da l'imaghjini.

Da nutà ancu hè a migliione di l'app camera, chì avà mostra un histogramma in u modu Pro è, in più, porta una funzione di filigrana. Infine, Samsung hà ancu aghjurnatu a maiò parte di e so applicazioni cum'è Samsung Internet, Salute, Pay, Membri, Galaxy Store, SmartThings è più.

A versione beta di l'add-on duveria prestu ghjunghje in più di i dispositi Samsung è in più paesi. A versione stabile hè allora prevista in uttrovi.

U più lettu d'oghje

.