Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Venite à pruvà i migliori scooters elettrici in u mondu. Digià stu weekend, 13-14 d'aostu, una riunione unica di sustenidori di l'elettromobilità si ferà in TJ Sokol Praga. Nantu à un ovale chjusu è in presenza di prufessiunali, tutti l'interessati puderanu tastà e grandi caratteristiche di guida di i scooter elettrici KAABO, chì sò trà i migliori in u mondu. L'ingressu hè liberu, è cuncorsi è sconti unichi nantu à e-scooters vi aspettanu.

L'avvenimentu hè urganizatu da Mobil Emergency, chì hè u rivenditore esclusivu cecu di scooters elettrici KAABO. Allora s'ellu vulete sperimentà l'accelerazione mozzafiato, a grande sospensione o dumandà ogni dettagliu nantu à i scooters elettrici, à a riunione Vai KAABO avarete una opportunità unica. Più di 10 scooters elettrici KAABO è LAMAX seranu dispunibuli per a prova, cumpresu l'ultimu è u più putente mudellu Wolf King GT Pro per un valore di centu mila corone. Ci saranu ancu esperti in situ chì anu studiatu i scooters KAABO finu à l'ultimu dettagliu è sapanu cusì a risposta à tutte e vostre dumande.

Inconnu

Stunt show, cuncorsi è sconti

In più di l'uppurtunità di pruvà quasi ogni mudellu di scooter elettricu KAABO, l'avvenimentu includerà ancu un spettaculu di stunt, durante u quale un prufessiunale espertu vi mostrarà finu à quandu i limiti di scooters elettrici ponu andà. I cuncorsi per i premii interessanti seranu ancu preparati per tutti i visitori, è sopratuttu, ogni interessatu hà l'uppurtunità di cumprà un scooter KAABO à u prezzu più bassu.

Quandu è induve?

Vai KAABO si ferà u sabbatu 13 d'aostu è dumenica 8 d'aostu da 14 ore à 8 ore di sera. L'avvenimentu tutale si farà nantu à l'ovale in TJ Sokol Praha Královské Vinohrady (Ingressu da Riegrových sady è da a strada Polská). Pudete iscrizzione per l'avvenimentu Facebook ghjustu quì.

1520_794_KAABO_event

U più lettu d'oghje

.