Chiudi annunziu

I gestori di password sò diventati omnipresenti per una bona ragione. Una pletora di rete suciale, banca, è applicazioni di travagliu è di divertimentu necessitanu password forti è uniche di ottu o più caratteri chì cuntenenu almenu un simbulu è una lettera maiuscula. Allora ricurdate tuttu. Hè per quessa chì i gestori di password migliurà assai a qualità di vita per quelli di noi chì avemu megliu cose da fà chè memorizà sti scribbles. 

Cosa hè Samsung Pass? 

Samsung Pass hè un gestore di password. Funziona salvendu l'infurmazioni di login da i siti web è e plataforme di e social media in modu chì pudete login in i stessi servizii più tardi senza avè da inserisce l'infurmazioni manualmente. Samsung Pass magazzini infurmazione login in un spaziu di fiducia nant'à u vostru telefonu è informace almacenati in i servitori Samsung sò criptati per a massima sicurezza. 

Ma Samsung Pass pò almacenà più cà solu nomi d'utilizatore è password. Pudete ancu aghjunghje indirizzi, carte bancarie è qualsiasi nota sensitiva quì. Salvà e cose chì ùn sò micca credenziali diventa soprattuttu utile s'ellu si usa ancu un teclatu Samsung, grazia à u buttone Pass in a toolbar. L'accessu à Samsung Pass da u teclatu hè una funzione utile per i siti web è l'applicazioni chì ùn riempianu micca automaticamente i dati, cusì pudete aduprà stu teclatu per inserisce i vostri dati salvati rapidamente è facilmente.

Quale pò aduprà Samsung Pass? 

Se u dispositivu chì aduprate hè firmatu cù un contu Samsung, un sistema di autentificazione biometrica cumpatibile (scanner di impronte digitali o iris), è una cunnessione Internet, duvete ancu esse capace di accede è aduprà l'app Samsung Pass in u vostru telefunu di a cumpagnia o tableta. Ma u serviziu hè dispunibule solu per i dispositi cù u sistema Android 8 è sopra. Allora pudete nutà una cosa: Samsung Pass hè solu dispunibule in a tenda Galaxy Store, chì significa chì pudete solu scaricà è aduprà u titulu in un dispositivu Samsung. Hè una limitazione chì ùn hè micca necessariamente inaspettata, postu chì u Pass hè prutettu da Knox, chì hè ligatu à u hardware di u dispusitivu.

Un altru aspettu impurtante di i gestori di password hè l'interoperabilità è a cumpatibilità. Samsung Pass travaglia cù login in siti web in l'app Samsung Internet, ma micca in altri navigatori web. In quantu à u supportu di l'app, ogni app chì sustene u quadru di autofill di u sistema funziona cù Samsung Pass Android, chì significa chì a maiò parte di l'applicazioni da i grandi sviluppatori cum'è Facebook, Instagram, Snapchat, è TikTok deve cumunicà cù Samsung Pass senza prublemi. 

Cumu stallà Samsung Pass 

Prima di attivà Samsung Pass, duvete assicurà chì u vostru dispositivu hà almenu una sicurità biometrica attivata. Tù dinù deve esse loged in u vostru contu Samsung. Samsung Pass hè preinstallatu nantu à a maiò parte di i telefoni Samsung, ma se u vostru ùn hè micca, scaricallu da a tenda Galaxy Store quì.

Dopu à stallà l 'app nant'à u vostru telefonu, apre lu Settings e poi tocca l'opzione Biometria è sicurità. Scroll down and tap on the item Samsung Pass. Sè necessariu, aghjurnà u serviziu è firmà in s'è vo ùn sò firmatu cù un contu Samsung nant'à u dispusitivu. Pudete ancu esse dumandatu à accettà l'Accordu di Licenza di l'Usuariu Finale è a Politica di Privacy per cuntinuà. Aduprate u metudu di autentificazione biometricu predeterminatu per cuntinuà. Pudete tandu aghjunghje è gestisce e credenziali. Pudete ancu cliccà nantu à i trè punti in l'angulu superiore drittu di u screnu per andà in i paràmetri è cambià u metudu di autentificazione se avete più di unu. 

Avà chì Samsung Pass hè attivatu nant'à u vostru dispusitivu, hè ora di attivà a funzione autofill. Di solitu, u serviziu vi invita à fà questu a prima volta chì avete apertu. In casu ùn hè micca, pudete facilmente attivà a funzione andendu à Settings -> Amministrazione generale -> Password è riempimentu automaticu.

U più lettu d'oghje

.