Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: A marca di tecnulugia globale HONOR hà lanciatu di pocu tempu u novu telefuninu, super ligeru è sottile cù un bellu disignu di moda, HONOR X8. Hè u primu mudellu di a serie HONOR X lanciata nantu à i mercati mundiali dopu l'indipendenza di HONOR. Dopu l'intruduzioni di a serie HONOR 50 è a nova serie HONOR Magic4, significa ancu un'ulteriore espansione di a cartera di prudutti di a cumpagnia. Un smartphone usa un sistema operatore Android 11 è, cum'è cù tutti l'ultimi telefoni cellulari HONOR, u novu mudellu hà ancu servizii Google preinstallati.

HONOR X8 offre una serie di soluzioni tecnologiche innovative. Questa novità eleganti cù un design ultra-sottile è ligeru, un grande display cù cornici minimi offre eccellenti capacità di càmera è prestazioni chì superanu sta categuria di prezzu di telefoni cellulari. Funziona nantu à u sistema operatore Android 11 cù servizii Google preinstallati. Tuttu questu per un prezzu assai amichevule, chì hè ridutta à solu 4 CZK per pre-ordini.

"À HONOR, simu impegnati à creà soluzioni tecnologiche putenti è innovatori dispunibuli per tutti i nostri clienti in u mondu. Cridemu chì ancu a novità di design HONOR X8 cumpiisce stu impegnu ", dettu George Zhao, CEO HONOR Device Co., Ltd. È aghjusta: "HONOR X8 hè dotatu di a nova piattaforma mobile Qualcomm Snapdragon® 680, chì porta di novu e funzioni di u telefuninu mobile à u prossimu livellu, cumprese l'equipaggiu fotograficu high-end, chì hè ideale per qualsiasi divertimentu di a ghjovana generazione ".

Gran disignu in un corpu magre è ligeru

L'elegante è elegante HONOR X8 impressiona cù un corpu assai magre è ligeru cù un grossu di 7,45 mm è un pesu di solu 177 g. Grazie à i bordi arrotondati, l'HONOR X8 si mette comodamente in manu è si mette facilmente in una sacchetta o chjuca. borsa.

Quadri assai stretti è un display HONOR FullView da 6,7".

Grazie à i biselli assai stretti, u rapportu screen-to-body hè un incredibile 93,6%. Stu valore hè u più altu trà i smartphones tradiziunali in questa categuria. Allora vi gode di una vera sperienza di fighjà video, ghjucà ghjochi o qualsiasi cuntenutu in linea. I biselli di manca è destra di u smartphone HONOR X8 misuranu solu 1,1 mm, mentre chì u bisellu superiore hè 1,15 mm sottile.

U display HONOR FullView da 6,7" cù risoluzione Full HD + (2388 × 1080 px) assicura alta luminosità è culori fedeli. HONOR X8 utilizza funzioni avanzate di prutezzione di l'ochji cum'è a certificazione TÜV Rheinland Low Blue Light, u modu eBook o u modu scuru. A lettura o a visualizazione di e pagine ancu dopu à un bellu pezzu o in un ambiente pocu illuminatu ùn stende micca è stancherà inutilmente i vostri ochji.

Quad camera

HONOR X8 porta esperienze fotografiche eccezziunali grazie à quattru camere. L'obiettivo principale di 64MP primariu hè cumplementatu da un sensore grandangolo di 5MP, una camera macro 2MP è una camera bokeh 2MP.

A camera cù una risuluzione di 64 Mpx hè adattata per i fotografi novi è i creatori chì piacenu à piglià ritratti in u viaghju è registrà mumenti speciali cù a famiglia è l'amichi. Camera wide-angle 5 Mpx cù un angolo di vista di 120o è l'apertura f / 2,2 permette à l'utilizatori di catturà comodamente scene di u paisaghju o un gruppu d'amichi in un colpu.

Prestazione grazie à Snapdragon® 680 è HONOR RAM Turbo

U core di u telefunu hè u processore 6nm Qualcomm Snapdragon® 680, chì hà un altu rendiment è hè assai efficiente energeticu à u stessu tempu.

L'HONOR X8 hè ancu equipatu cù a tecnulugia HONOR RAM Turbo (6GB + 2GB), chì move una parte di u flash ROM in RAM, chì significa chì 6GB di RAM pò esse aumentatu à 8GB di RAM. Sta tecnulugia espansione a RAM cumpressendu l'applicazioni è impediscenu di chjude in u sfondate.  Grazie à questu, l'utilizatori ponu, per esempiu, risponde à una chjama o scrive un missaghju è poi vultà à l'applicazione esattamente induve anu lasciatu.

Durata di a batteria senza fastidiu è carica rapida di 22,5 W

HONOR X8 cuntene una bateria cù una capacità di 4000 mAh, chì guarantisci una longa vita. In pratica, questu significa finu à 13 ore di vede video in YouTube, 19 ore di navigazione in Internet o 9,3 ore di ghjoculi. Grazie à a carica rapida di 22,5 W di HONOR, solu 10 minuti sò abbastanza per ghjucà video in linea per 3 ore.

U più lettu d'oghje

.