Chiudi annunziu

A propria applicazione di cumunicazione email di Samsung per smartphones è tablette Galaxy cù One UI riceve una nova aghjurnazione à a versione 6.1.72.1. Questa hè a terza aghjurnazione liberata per Samsung Email questu annu.

A cuntrariu di e versioni precedenti liberate quist'annu, a versione di Samsung Email 6.1.72.1 hè cusì impurtante per a cumpagnia chì vene ancu cun un changelog propiu. Sicondu ellu, a nova versione risolve un prublema cù u S Pen chì appare quandu si cumpone un novu email, è risolve un altru prublema chì impedisce l'imaghjini di vede bè in modu "Vede". Inoltre, a stabilizazione di a funzione di crittografia di e-mail S/MIME hè ghjunta, ancu s'è a lista ùn dà più dettagli nantu à ciò chì esattamente questu cambiamentu significa veramente.

Samsung Email hè a risposta di u giant tech coreanu à Gmail, è hè cusì successu chì a so popularità trà l'utilizatori cuntinueghja à cresce. Digià in 2018, sta applicazione di e-mail Samsung hà superatu 500 milioni di scaricamentu in Google Play, è avà Samsung Email hà digià superatu 1 miliardi di scaricamentu nantu à sta piattaforma. È à questu deve esse aghjuntu u voluminu di scaricamentu in Galaxy Store (ma chì ùn hè micca cunnisciutu). 

Samsung Email in Google Play

U più lettu d'oghje

.