Chiudi annunziu

Cum'è avete nutatu, a settimana passata Motorola duvia lancià a so nova cunchiglia flessibile Moto Razr 2022 è u so flagship Edge 30 Ultra (sarà chjamatu Moto X30 Pro in Cina), ma à l'ultimu minutu l'avvenimentu in Cina. ella hà annullatu. Avà hà revelatu a so nova data di spettaculu è i dettagli "nutritivi" nantu à elli.

Moto Razr 2022 averà una visualizazione notevolmente più grande cumparatu cù i mudelli precedenti di a serie, à dì cù una diagonale di 6,7 inch (era 6,2 inch per i so predecessori), chì vanta una profondità di culore di 10 bit, supportu per u standard HDR10+ è, in In particulare, una freccia di rinfrescante di 144 Hz. Motorola si vantava d'invintà un disignu plegabile senza spazii chì minimiza a curvatura. Quandu chjusu, u display si piegherà in una forma di lacrime cù un raghju internu di 3,3 mm.

A visualizazione esterna avarà una dimensione di 2,7 inch (sicondu l'infurmazioni micca ufficiali duverebbe esse 0,3 inch più grande) è permetterà à l'utilizatori di utilizà alcune applicazioni, risponde à i missaghji è cuntrollà i widgets. Di sicuru, serà ancu pussibule di usà per piglià "selfies" da a camera principale.

Motorola hà ancu revelatu chì a camera principale di u telefunu avarà una risoluzione di 50 MPx è stabilizazione ottica di l'imagine. U sensoru primariu hè cumplementatu da un "largu angulu" cù un angolo di vista di 121 °, chì hà focu automaticu, chì permette ancu di piglià foto macro, à una distanza di 2,8 cm. A camera selfie, chì si trova in u display principale, hà una risoluzione di 32 MPx.

U telefunu serà alimentatu da u chip flagship attuale di Qualcomm Snapdragon 8+ Gen1, chì ne farà un flagship regular. Ci saranu trè varianti di memoria per sceglie, vale à dì 8/128 GB, 8/256 GB è 12/512 GB.

In quantu à l'Edge 30 Ultra (Moto X30 Pro), serà u primu smartphone à vantà una camera 200MPx custruita nantu à un sensor Samsung. ISOCELL HP1. Serà cumplementatu da una lente ultra-grandangolare di 50 MPx cù un angolo di vista di 117 ° è autofocus per u modu macro è un teleobiettivo 12 MPx cù un zoom otticu doppiu. Cum'è u Razr, serà alimentatu da u Snapdragon 8+ Gen 1, sustinutu da 8 o 12 GB di RAM è 128-512 GB di memoria interna.

Puderà ancu una visualizazione curva cù una freccia di rinfrescante di 144 Hz, supportu per u cuntenutu HDR10+, una prufundità di culore di 10 bit è una luminosità massima di 1250 nits. U telefunu serà bundle cù un caricatore 125W è sustene ancu a carica wireless 50W. E duie novità seranu presentate (se nunda va male) l'11 d'Aostu.

U più lettu d'oghje

.