Chiudi annunziu

U marcuri, Samsung introduverà e so innovazioni hardware previste, à dì i telefoni flessibili Galaxy Z Fold4 è Z Flip4, una gamma di orologi Galaxy Watch5 è cuffie Galaxy Buds2 Pro. In questu articulu, riassumeremu tuttu ciò chì sapemu Galaxy Watch5 à Watch5 pru.

I dui mudelli Galaxy Watch5 ùn deve esse praticamente sfarente da l'attuale serie di orologi Samsung in quantu à u disignu. Forsi a più grande diferenza deve esse l'absenza di una lunetta rotativa nantu à u mudellu Pro. U mudellu standard deve altrimenti esse dispunibule in dimensioni 40 è 44 mm, mentri u mudellu Pro hè dispunibule solu in 45 mm. In quantu à e specificazioni, u mudellu standard deve avè una visualizazione AMOLED cù una dimensione di 1,19 inch è una risoluzione di 396 x 396 pixel, è u mudellu Pro una visualizazione di u listessu tipu cù una diagonale di 1,36 inch è una risoluzione di 450 x. 450 pixel. A visualizazione di u mudellu più altu deve esse prutetta da u vetru di zaffiro.

I dui orologi sò alimentati da u chipset Exynos W920 di l'annu passatu, chì in u casu di u mudellu Pro deve esse cumplementatu da finu à 16 GB di memoria interna (a capacità di a memoria operativa hè scunnisciuta per u mumentu). Hè quasi sicuru chì i dui mudelli seranu offerti in varianti LTE è Bluetooth, cù a variante LTE di u mudellu Pro chì hè prevista per sustene a funziunalità eSIM.

Si dice chì a capacità di a bateria hè 276 mAh (versione 40mm) è 391 mAh (versione 44mm) per u mudellu standard, chì seria una mellura significativa cumparatu cù i predecessori (anu specificamente batterie cù una capacità di 247 è 361 mAh). è per u mudellu Pro, a capacità deve aumentà à un rispettabile 572 o 590 mAh (grazzi à questu, suppostamente dura per 3 ghjorni nantu à una sola carica). A putenza di carica deve ancu esse migliurata, da 5 à 10 W. In quantu à u software, l'orologio deve esse alimentatu da un sistema. Wear OS 3.5 è sopra UI Watch 4.5.

Inoltre, seria Galaxy Watch5 duverebbe avè un sensoru di cumpusizioni di u corpu, un sensoru EKG, è hè pussibule chì si vantà un sensor di temperatura di u corpu. temperatura. Apparentemente, seranu a prova di polvera è impermeabile secondu u standard IP68. Esse informace cumpletu, avemu sempre à dichjarà u prezzu presuntu. Duverebbe principià da 300 euro (circa 7 CZK) per u mudellu standard è 400 euro (circa 490 CZK) per u mudellu "pro". Cum'è novi "benders", anu da esse più caru annu à annu (vede più quì).

Galaxy Watch4, per esempiu, pudete cumprà quì

U più lettu d'oghje

.