Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu a 4a generazione di i so smartphones flessibili Galaxy Z Fold è Z Flip. I so prezzi ùn sò micca trà i più bassi, chì hè per quessa ch'ellu hà preparatu un avvenimentu interessante per i pussibuli cumpratori, durante u quale ponu salvà fondi considerablemente. Ma hè validu solu in vendita anticipata. 

In i dui casi, vi riceverete serviziu Samsung quandu pre-ordine u novu telefonu Care+ gratis per un annu. Ma s'è vo cumprà novu Galaxy Z Fold4 o Z Flip4, pudete salvà ancu cumprà u vostru dispositivu esistente. Per questu, avete micca solu u valore attuale, ma ancu un bonus di redenzione, chì varieghja secondu u vostru telefunu è a so cundizione.

Sè vo pussede iPhone 13 Pro Max è cumprà basi Galaxy Da Fold4, cusì per u so usu nurmale iPhone cù 128 GB di almacenamiento, riceverete 21 10 CZK da Samsung, è a cumpagnia aghjunghjerà un altru 31 4 CZK cum'è bonus. Questu vi purterà à u so valore di CZK 44, chì hè u prezzu per quale pudete cumprà praticamente à u mumentu chì hè stata messa in vendita. Siccomu u Z Fold990 costa 13 CZK, paghete solu 990 CZK supplementari.

A quantità di CZK 10 bonus di riscattu si applica solu à i dispositi premium, vale à dì iPhones (dopu à iPhone 11) è linee telefoniche Galaxy S o Note (dopu à S20 è Note10). Ma a redenzione hè ancu applicata à l'articuli selezziunati Android telefoni è tablette (LG, Xiaomi, Motorola, etc.). Allora s'è tù l'avissi è l'avete acquistatu, per esempiu Galaxy A71, riceverete un prezzu di compra di CZK 2 più un bonus di CZK 900, cusì averete sempre da pagà più di CZK 6.

U Galaxy Da u Flip4, u bonus di redenzione hè più chjucu perchè u dispusitivu hè più prezzu. Quì pudete ghjunghje à un massimu di CZK 7. Allora s'è vo pussede p.e. iPhone 13 in a versione 128 GB, chì hè normalment utilizata, Samsung vi darà 13 CZK + 600 bonus di riscattu per questu. Righjunghjite dunque a quantità di CZK 7, quandu avete bisognu di pagà solu 20 CZK supplementari per u novu Flip600. Sì pussede Galaxy A51, Samsung vi darà CZK 2 + CZK 300 bonus di riscattu per questu, è avete da pagà più di CZK 4 in più. Pudete truvà più esempi è altre cundizioni per esempiu quì.

Galaxy Pudete pre-ordine Z Fold4 è Z Flip4 quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.