Chiudi annunziu

Samsung hà oghje in u prossimu Galaxy Unpacked eccettu per i novi "benders" Galaxy Da Fold4 a Da Flip4 Introduce ancu un smart watch Galaxy Watch5. Pocu prima di l'avvenimentu, i novi renditi di u mudellu standard sò stati filtrati, chì suggerenu chì avarà vetru di zaffiro.

Un leaker cunnisciutu Roland Quandt hà liberatu un batch of images ufficiale chì u mudellu standard Galaxy Watch5 mostra da tutti l'anguli. I rende mostranu chì l'orologio avarà un vetru di zaffiro. Finu à avà, si pensava chì solu u mudellu Pro si vantaria.

U vetru di zaffiro ùn hè micca veramente vetru, hè veramente un tipu di ceramica chì hè trasparente cum'è u vetru. A diferenza, però, hè chì u zaffiro hè assai più resistente à i graffii è altri danni.

Galaxy Watch5 (parlemu sempre di u mudellu standard) deve altrimenti riceve un display AMOLED cù una diagonale di 1,19 inch è una risoluzione di 396 x 396 pixel, una batteria cù una capacità di 276 mAh (versione 40 mm) è 391 mAh (44 mm) è cum'è un mudellu Pro, apparentemente seranu alimentati da u chip Exynos W920 di l'annu passatu (più nantu à e specificazioni di i dui mudelli). quì). In più di novi orologi è telefoni flessibili, Samsung presenterà ancu novi cuffie oghje Galaxy Buds2 Pro.

Galaxy Watch4, per esempiu, pudete cumprà quì

U più lettu d'oghje

.