Chiudi annunziu

Galaxy U Z Fold4 hè u risultatu di una quantità di suluzioni innovatori è hè u telefunu più putente in a storia di a cumpagnia. In u mudellu Z Fold4, duvete truvà u megliu di a tecnulugia mobile di Samsung in un pacchettu attraente è funziunale - face un gran travagliu in u statu apertu è chjusu, o in modu Flex. In più, hè u primu dispusitivu cù un sistema upirativu Android 12L, chì hè una versione speciale Android per schermi grandi, vale à dì ancu per i telefoni pieghevoli. 

A multitasking hè generalmente necessaria per travaglià in modu efficace, è u Z Fold4 capisce questu assai megliu cà i telefoni ordinali. Grazie à a nova toolbar chjamata Taskbar, l'ambiente di travagliu s'assumiglia à un monitor di l'urdinatore, da u screnu principale pudete accede assai facilmente à e vostre applicazioni preferite o usate recentemente. U cuntrollu hè più intuitivu ch'è prima, postu chì i novi gesti sò ancu aghjuntu. L'applicazioni individuali ponu esse aperte nantu à tuttu u desktop, ma pudete ancu vede parechje finestri fiancu à fiancu - tocca à voi ciò chì funziona megliu per voi.

A cullaburazione di Samsung cù Google è Microsoft porta a multitasking à un livellu ancu più altu. L'applicazioni da Google, cum'è Chrome o Gmail, supportanu avà u trascinamentu di i fugliali è altri oggetti, chì significa, frà altre cose, chì hè più faciule per copià o spustà ligami, foto è altri cuntenutu trà l'applicazioni individuali. Grazie à l'integrazione di Google Meet, l'utilizatori ponu ancu scuntrà virtualmente è intraprende diverse attività, per esempiu fighjendu video di YouTube inseme o ghjucà ghjochi. Ancu i prugrammi di l'uffiziu da Microsoft Office o Outlook facenu bè nantu à a grande visualizazione plegable - più infurmazione hè visualizata nantu à a visualizazione è u cuntenutu hè più faciule per travaglià. A capacità d'utilizà a penna touch S Pen cuntribuisce ancu à a multitasking più faciule, grazia à quale pudete facilmente scrive note a manu o disegnu schizzi nantu à u screnu.

Di sicuru, e foto di alta qualità è e registrazioni video vi piaceranu ancu Galaxy U Z Fold4 gestisce grazia à una camera mejorata cù 50 megapixels è una lente wide-angle. Un numeru di modi di foto è di càmera chì utilizanu una struttura plegabile sò stati aghjunti à l'equipaggiu funziunale, cum'è Capture View, Dual Preview (dual preview) o Rear Cam Selfie, o a pussibilità di piglià selfies cù a camera in u spinu. I ritratti sò chjara è nitide ancu in u bughju o di notte, grazia principarmenti à e dimensioni più grande di i pixel individuali è u sensor 23 per centu più luminoso.

Funzionalità mejorata

Nantu à a visualizazione principale cù una diagonale di 7,6 inch o 19,3 cm, l'imaghjini pare excelente, a so qualità hè ancu aiutata da a freccia di rinfrescante di 120 Hz è una camera menu visibile sottu a visualizazione. A grande visualizazione hè di sicuru indicativa di Facebook è altre rete suciale, o servizii di streaming populari cum'è Netflix. Pudete fighjà filmi, serie è altri cuntenutu senza tene u telefunu in e vostre mani - di novu, u modu Flex farà u truccu. Per l'applicazioni chì ùn sò micca ottimisate per a visualizazione grande è aperta, u dispositivu pò esse cuntrullatu cù u novu Touchpad virtuale Flex Mode Touchpad. Questu migliurà significativamente a precisione, per esempiu, quandu si riproduce o rebobina video, o quandu si zooma in applicazioni in modalità Flex.

Inoltre, u ghjocu hè diventatu significativamente più veloce grazie à u processore Snapdragon 8+ Gen 1 è a cunnessione 5G. Inoltre, a visualizazione frontale hè più faciule da ghjucà cù una sola manu, grazia à una cerniera più fina, un pesu generale più bassu è i biselli più sottili. I frames è a cerniera sò fatti di Armor Aluminium, u display frontale è u retro sò cuparti da Corning Gorilla Glass Victus +. A visualizazione principale hè ancu più durable chè prima grazia à una struttura di strati mejorata chì assorbe efficacemente i scossa. U standard impermeabile IPX8 ùn manca micca.

Galaxy Z Fold4 serà dispunibule in neru, grisgiu verde è beige. U prezzu di vendita cunsigliatu hè CZK 44 per a versione di memoria interna 999 GB RAM / 12 GB è 256 CZK per a versione di memoria interna 47 GB RAM / 999 GB. Una versione cù 12 GB di RAM è 512 TB di memoria interna serà solu dispunibule nantu à u situ web Samsung.cz in neru è grisgiu-verde, u prezzu di vendita cunsigliatu hè CZK 12. I pre-ordini sò digià dispunibili, a vendita principia u 1 d'Aostu. 

Display principale 

  • 7,6" (19,3 cm) QXGA+ Dynamic AMOLED 2X 
  • Display Infinity Flex (2176 x 1812, 21.6:18) 
  • Frequenza di rinfrescante adattativa 120 Hz (1 ~ 120 Hz) 

Display frontale 

  • 6,2" (15,7 cm) HD+ Dynamic AMOLED 2X (2316 x 904, 23,1:9) 
  • Frequenza di rinfrescante adattativa 120 Hz (48 ~ 120 Hz) 

Dimensioni 

  • Compositu – 67,1 x 155,1 x 15,8 mm (cerniera) ~ 14,2 mm (estremità libera) 
  • Spread out - 130,1 x 155,1 x 6,3 mm 
  • Mass - 263 g 

Camera frontale 

  • Camera selfie 10MP, f2,2, 1,22μm pixel size, angolo di vista 85˚ 

Camera sottu u display  

  • Camera 4 MPx, f/1,8, dimensione di pixel 2,0 μm, angolo di vista 80˚ 

Camera tripla posteriore 

  • Camera ultra-wide 12 MPx, f2,2, dimensione di pixel 1,12 μm, angolo di vista 123˚ 
  • Camera grandangolo da 50 MPx, autofocus AF Dual Pixel, OIS, f/1,8, 1,0 μm pixel size, angolo di vista 85˚ 
  • Teleobiettivo da 10 MPx, PDAF, f/2,4, OIS, dimensione pixel 1,0 μm, angolo di vista 36˚  

Batterie 

  • Capacità - 4400 mAh 
  • Carica super rapida - à 50% in circa 30 minuti cù un adattatore di carica min. 25 W 
  • Carica wireless rapida Carica wireless rapida 2.0 
  • Ricarica wireless di altri dispositivi Wireless PowerShare 

Ostatni 

  • Qualcomm Snapdragon 8+ Gen1 
  • RAM 12 RAM 
  • Resistenza à l'acqua - IPX8  
  • sistema operatore - Android 12 cù One UI 4.1.1  
  • Reti è cunnessione - 5G, LTE, Wi-Fi 6E 802.11 a/b/g/n/ac/ax, Bluetooth v5.2  
  • SIM - 2x Nano SIM, 1x eSIM

Samsung Galaxy Per esempiu, pudete pre-ordine Fold4 quì

U più lettu d'oghje

.