Chiudi annunziu

L'ultime cuffie wireless di punta di Samsung Galaxy Buds2 Pro hè u successore di u mudellu Galaxy Buds Pro. Tuttavia, sè vo site un utilizatore esistenti di a prima generazione di sti cuffie Samsung prufessiunali, vale a pena aghjurnà à a seconda generazione? E migliure sò abbastanza per guarantiscenu un aghjurnamentu solu un annu dopu avè acquistatu? 

E duie cuffie wireless sò dotate di un sistema di dui transducers, sei microfoni è una funzione ANC (annullamentu attivu di rumore). Galaxy Tuttavia, i Buds2 Pro anu migliuratu u rendiment di annullamentu attivu. Cù Voice Pickup, i dui cuffie ponu distingue u rumore ambientale è e voci umane, è quandu si parla à qualchissia vicinu, passanu temporaneamente à u Modu Ambiente.

Mentre cuffie Galaxy Buds Pro sò dotati di una interfaccia Bluetooth 5.0 cù codecs AAC è SBC, cuffie Galaxy Buds 2 Pro utilizanu un chip mejoratu cù l'interfaccia Bluetooth 5.3. Hè dutatu di AAC, Samsung Seamless Codec HiFi è codec SBC. U novu codec di Samsung pò trasmette l'audio senza perdita di 24 bit, ma sta funzione funziona solu cù i dispositi Galaxy cù l'interfaccia d'utilizatore One UI 4.0. 

A funzione Audio 360 hà debuttatu nantu à u dispusitivu stessu Galaxy Buds Pro è Samsung a migliurà in a nova generazione di cuffie cù a funzione Direct Multi-Channel. Face 360 ​​Audio ancu più liscia è più immersiva. À u listessu tempu, i dui cuffie anu a funzione di cambià automaticamente trà i dispositi Galaxy login in u listessu contu Samsung.

A dimensione importa 

Durà cù ANC nantu Galaxy Buds2 Pro ghjucanu finu à 5 ore è cù u casu finu à 18 ore. Cù ANC off, i novi cuffie duranu finu à 8 ore à volta è finu à 29 ore cù u casu. Hè solu un'ora di più chè u Galaxy Buds Pro, per quessa, ùn hè micca abbastanza per a vita di a bateria per esse cunsideratu un aghjurnamentu. I scatuli di carica di i dui mudelli anu un portu USB-C, carica rapida è carica wireless Qi.

Ma i diffirenzii sò in e dimensioni di l'auriculare, induve Samsung dice chì hà riduciutu a novità di 15%. Allora e dimensioni sò i seguenti: 

  • Galaxy Buds2 Per cuffie: 20,5 x 19,5 x 20,8 mm 
  • Galaxy Buds Per u telefuninu: 21,6 x 19,9 x 18,7 mm 

I dui mudelli anu sintonizazione di u sonu AKG, Modu Ambiente, Riduzzione di Rumore di u Ventu, Dolby Atmos, Bixby, prutezzione IPX7 è SmartThings Find. In tuttu, sè vo soffrenu di l'audio senza perdita è vulete megliu 360 Audio, pudete na Galaxy Buds2 Pro cambia audacemente. Se no, pudete certamente riesce cù a prima generazione per qualchì tempu. Galaxy Buds2 Pro sò una mellura significativa soprattuttu Galaxy germogli, Galaxy Buds+ o Galaxy Buds Live.

Galaxy Per esempiu, pudete pre-ordine Buds2 Pro quì

U più lettu d'oghje

.