Chiudi annunziu

Samsung oghje in più di novi telefoni flessibili Galaxy Z Fold 4 a Z-Flip4 hà ancu introduttu un smart watch Galaxy Watch5 à Galaxy Watch5 Pro, cù l'ultimu essendu un sustitutu per u mudellu di l'annu passatu Galaxy Watch4 Clàssicu. U mudellu Pro hè statu speculatu per mesi per manca di una lunetta rotativa, à u cuntrariu di u so predecessore immediatu. Samsung hà cunfirmatu oghje chì e fughe eranu (sfurtunatamente per parechji fan) micca sbagliati.

Galaxy WatchU 5 Pro hà un novu disignu di lunetta cunvessa, ancu s'ellu hè abbastanza grossu à a lunetta di u mudellu Galaxy Watch4 Classic, hè fissu è ùn gira micca intornu à u display circular. In altre parolle, a lunetta bulging quì hè puramente una funzione di design, micca un altru metudu di interazzione cù l'interfaccia d'utilizatore.

Galaxy Watch5 Pro, però, vale sicuramente a pena ancu senza u bisellu rotativu. Di fronte Galaxy Watch 4 Classic offre una vita di a batteria megliu, una custruzzione più durable o funzioni di fitness più intelligenti. Circa i nostri primi impressioni da l'usu di i dui mudelli Galaxy Watch5 pudete leghje quì.

Galaxy Watch5 à WatchPudete cumprà 5 Pro, per esempiu, quì

U più lettu d'oghje

.