Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu un paru di smart watches Galaxy Watch5 à Galaxy Watch5 Pro cù novi funzioni analitiche è paràmetri migliurati in generale. Mudellu Galaxy Watch5 si focalizeghja principalmente nantu à migliurà e funzioni, Galaxy WatchMa u 5 Pro offre u megliu equipamentu in a storia di l'orologi Samsung. Ma i megliurenze sò sempre più una evoluzione chè una rivoluzione, chì certamenti ùn hè micca un male. 

Sensor superiore 

Galaxy Watch5 anu l'unicu Samsung BioActive Sensor, grazia à quale una nova era di monitoraghju digitale di a salute principia. Un sensoru chì hè statu introduttu per a prima volta in a serie Galaxy Watch4, usa un unicu chip cù un disignu unicu è hà una funzione tripla - funziona cum'è un sensoru di freccia cardiaca otticu, un sensoru di freccia cardiaca elettrica è un strumentu d'analisi di resistenza bioelettrica à u stessu tempu. U risultatu hè un monitoraghju detallatu di l'attività di u cori è altre dati, per esempiu, in più di a freccia di cori abituale, a saturazione di l'ossigenu di sangue o u nivellu di stress attuale sò visualizati nantu à a visualizazione. Inoltre, l'utilizatori ponu ancu misurà a pressione di sangue è l'ECG. Da 2020, Samsung hà allargatu stu serviziu à 63 paesi.

L'orologio tocca u polsu cù una superficia più grande ch'è u mudellu precedente Galaxy Watch4, a misura hè dunque ancu più precisa. Inoltre, u sensoru multifunzionale BioActive unicu funziona in cumbinazione cù altri sensori in u watch, cumpresu un novu sensoru di temperatura, chì cuntribuisce ancu à una megliu comprensione di a forma fisica generale è di benessiri. A precisione di u sensoru di temperatura hè assicurata da a tecnulugia infrared, grazia à quale u sensore reagisce rapidamente à i cambiamenti bruschi di temperatura in l'ambienti. Frà altre cose, questu espansione significativamente e pussibilità per i sviluppatori di diverse applicazioni di salute.

Sapi quandu si riposa 

A cuntrariu di parechji altri smartwatches, ùn ci hè micca mudellu Galaxy Watch5 solu una versione mejorata di braccialetti di fitness destinati principarmenti à l'eserciziu stessu. U novu watch offre significativamente di più, ancu quandu u monitoraghju di a fase di regenerazione dopu l'attività fisica. A funzione di a misurazione di a cumpusizioni di u corpu palesa assai nantu à a struttura generale di u corpu, è dunque a salute generale, quandu l'utilizatore scopre a ratio esatta di i cumpunenti individuali di l'organismu è ponu stabilisce un pianu di eserciziu persunale basatu annantu à sta misurazione. U monitoraghju à longu andà è a valutazione di u sviluppu hè una materia di corsu. In a fase di riposu dopu l'eserciziu, i dati nantu à e tendenze di l'attività cardiaca, o cunsiglii in quantu à u regime di bevimentu basatu annantu à l'intensità di sudorazione, saranu utili.

U riposu hè ancu impurtante per a salute, perchè aiutanu à i pruprietarii di guardà à dorme megliu ogni notte. Galaxy Watch5 monitoranu e fasi individuali di u sonnu grazia à a funzione Sleep Scores, ponu detect u ronquimentu è u livellu di l'ossigenu in u sangue. Qualchissia chì vole pò aduprà u prugramma avanzatu di furmazione di u sonnu di Sleep Coaching destinatu à migliurà i mudelli di u sonnu. Dura un mesi è hè adattatu à l'utilizatori individuali è i so abitudini. Grazie à l'integrazione in u sistema SmartThings, l'orologio pò Galaxy Watch5 pò ancu stabilisce automaticamente l'illuminazione intelligente, l'aria condizionata o a televisione à certi valori, creendu un ambiente ottimale per un sonnu sano. È micca solu sanu, ma ancu sicuru - s'ellu cascanu accidintali da u lettu (o in ogni altru locu), u sguardu cuntattà automaticamente u so più vicinu è caru. 

Batterie Galaxy Watch5 hà 13% più di capacità è pò monitorà ottu ore di sonnu dopu solu ottu minuti di carica, cusì a carica hè 30% più veloce di u mudellu precedente. Galaxy Watch4. A visualizazione hè cuperta da u vetru di zaffiro, a capa esterna di quale hè 60% più dura, perchè ùn avete micca preoccupatu di l'orologio ancu durante i sporti più esigenti. A nova interfaccia d'utilizatore One UI Watch4.5 permette, frà altre cose, di scrive testi nantu à un teclatu full-size, in più, grazia à questu, hè più faciule per fà chjamate è l'utilizatori cù prublemi di vista o di udizione l'apprezzeranu ancu.

Più funzioni è più durata di a bateria per i veri avventurieri 

Display migliuratu Galaxy Watch5 Pro cù Sapphire Crystal hè veramente resistente à i scratch, è u listessu vale per u casu di titaniu durabile cù un anellu protruding, chì cuntribuisce ancu à una prutezzione efficace di u screnu. L'equipaggiu includenu ancu una cinturina sportiva speciale cù un clasp flip-over, chì hè eleganti è durable à u stessu tempu.

Stu mudellu ùn hè micca solu per a so custruzzione durabile, ma ancu per a bateria più longa in tutta a gamma Galaxy Watch. A bateria hè 60% più grande di u casu Galaxy Watch4. Altri vantaghji include u supportu per u furmatu GPX, ancu per a prima volta trà i smart watches Samsung. Pudete facilmente sparte a mappa cù u percorsu cumpletu cù i vostri amichi in l'applicazione Samsung Health cù a funzione Route Workout, ma pudete scaricà altre rotte da Internet. Nantu à a strada, pudete prestà tutta l'attenzione à a strada davanti à voi è ùn avete micca bisognu di seguità a mappa, quandu a navigazione di voce vi guidà in modu affidabile. È s'è vo vulete andà in casa per a listessa strada, ùn avete micca bisognu di inserisce nunda in a mappa, fighjate Galaxy Watch5 Ci ghjunghjeranu per voi grazia à a funzione Track back. 

Disponibilità di mudelli è prezzi 

Samsung Smart Watch Galaxy Watch5 à Galaxy Watch5 Pro sarà in vendita in a Repubblica Ceca da u 26 d'aostu di u 2022. Galaxy Watch5 40mm serà dispunibule in grafite, oru rosa è argentu (cù una banda viola). Galaxy Watch5 44mm serà dispunibule in grafite, zaffiro blu è argentu (cù banda bianca). Ci hè un mudellu chì aspetta per l'avventurieri interessate in un watch stylish, durable è putente Galaxy Watch5 Per. Serà vendutu in varianti di titaniu neru è grisgiu cù un diametru di 45 mm. Un cliente chì pre-ordina un orologio trà u 10/8/2022 è u 25/8/2022 (inclusive) o finu à chì e scorte si esaurite Galaxy Watch5 o Galaxy Watch5 Pro hà u dirittu à un bonus in forma di cuffie wireless Galaxy Buds Live vale 2 CZK.

  • Galaxy Watch5 40 mm, 7 CZK 
  • Galaxy Watch5 40 mm LTE, 8 CZK 
  • Galaxy Watch5 44 mm, 8 CZK 
  • Galaxy Watch5 44 mm LTE, 9 CZK 
  • Galaxy Watch5 Pro, 11 CZK 
  • Galaxy Watch5 Pro LTE, 12 CZK 

Galaxy Watch5 

Dimensioni di a carcassa d'aluminiu 

  • 44 mm - 43,3 x 44,4 x 9,8 mm, 33,5 g 
  • 40 mm - 39,3 x 40,4 x 9,8 mm, 28,7 g 

Mostra 

  • 44 mm - 1,4" (34,6 mm) 450 x 450 Super AMOLED, Full Color Sempre On Display 
  • 40 mm - 1,2" (30,4 mm) 396 x 396 Super AMOLED, Full Color Sempre On Display 

prucissuri 

  • Exynos W920 Dual-Core 1,18 GHz 
  • Memoria - 1,5 GB RAM + 16 GB almacenamiento internu 

Batterie 

  • 44 mm - 410 mAh 
  • 40 mm - 284 mAh 
  • Ricarica rapida (wireless, WPC) 

Connettività 

  • LTE (per i mudelli LTE), Bluetooth 5.2, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n 2.4+5GHz, NFC, GPS/Glonass/Beidou/Galileo  

Endurance 

  • 5ATM + IP68 / MIL-STD-810H 

Sistema upirativu è interfaccia d'utilizatore 

  • Wear OS Powered by Samsung (Wear OS 3.5) 
  • UI Watch4.5 

Cumpatibilità 

  • Android 8.0 è più tardi, a memoria necessaria min. 1,5 GB di RAM 

Galaxy Watch5 Pro 

Dimensioni di u casu di titaniu 

  • 45,4 x 45,4 x 10,5 mm, 46,5 g 

Mostra 

  • 1,4" (34,6 mm) 450 x 450 Super AMOLED, Full Color Sempre On Display 

prucissuri 

  • Exynos W920 Dual-Core 1,18 GHz 
  • Memoria - 1,5 GB RAM + 16 GB almacenamiento internu 

Batterie 

  • 590 Mah 
  • Ricarica rapida (wireless, WPC) 

Connettività 

  • LTE (per i mudelli LTE), Bluetooth 5.2, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n 2.4+5GHz, NFC, GPS/Glonass/Beidou/Galileo  

Endurance 

  • 5ATM + IP68 / MIL-STD-810H 

Sistema upirativu è interfaccia d'utilizatore 

  • Wear OS Powered by Samsung (Wear OS 3.5) 
  • UI Watch4.5 

Cumpatibilità 

  • Android 8.0 è più tardi, a memoria necessaria min. 1,5 GB di RAM 

Galaxy Watch5 à WatchPer esempiu, pudete pre-ordine 5 Pro quì

U più lettu d'oghje

.