Chiudi annunziu

Samsung hè prontu à vende i so prossimi smartphones, orologi è cuffie. Hà introduttu a nova generazione di questi prudutti u marcuri è hà avà liberatu i so video "unboxing".

S'è tù sì u marcuri per qualchi ragiuni Galaxy Anu mancatu Unpacked, Samsung hà introduttu "benders" cum'è parte di l'avvenimentu tradiziunale Galaxy Z Fold4 è Z Flip4, orologi intelligenti Galaxy Watch5 à Watch5 Pro è cuffie wireless Galaxy Buds2 Pro. Den hà allora liberatu una seria di brevi video di unboxing di YouTube per permette à i clienti potenziali di vede ciò chì ricevevanu per i so soldi.

Cumu hè diventatu una triste tradizione Samsung, i scatuli di i novi jigsaws ùn includenu micca un caricatore. À Galaxy Watch5 à WatchU 5 Pro vene cun un caricatore in forma di un puck di carica, è di sicuru l'auriculare vene cun un casu di carica.

I novi telefoni flessibili di u giant coreanu offre un rendimentu megliu, a vita di a bateria, u software è u disignu generale, mentri Galaxy Buds2 Pro vanta una tecnulugia ANC (cancellazione di rumore ambientale) mejorata è un sonu di qualità di studio. Galaxy Watch5 à Watch5 Pro anu ancu una vita di bateria megliu - u primu mudellu citatu dura finu à 50 ore cù una sola carica, u sicondu ancu finu à 80 ore.

Tutte e novità saranu in vendita u 26 d'Aostu. Quì scoprerete quantu costanu. È iè, ùn saranu micca boni.

Per esempiu, pudete pre-ordine novi prudutti Samsung quì

U più lettu d'oghje

.