Chiudi annunziu

Sistema di clock Wear L'OS, chì Google è Samsung anu respiratu una nova vita in l'annu passatu, riceverà una quantità di funzioni novi quist'annu. In particulare, serà una tenda di Google Play riprogettata, un supportu megliu Google Maps è duie novi app di musica SoundCloud è Deezer.

Durante l'avvenimentu di ieri Galaxy Unpacked Samsung hà annunziatu chì a so linea di orologi di l'annu passatu Galaxy Watch4 hà purtatu à un triplice aumentu di u numeru di orologi attivi cù Wear OS. Un rapprisentante di Google hà parlatu dopu à l'avvenimentu per annunzià chì u sistema riceverà una tenda di Google Play riprogettata più tardi questu annu, chì offre una nova cullizzioni di app, chì mostra app di tendenza è "raccomandazioni persunalizati".

Ancu prima, u supportu per a navigazione offline ghjunghjerà in u sistema, più precisamente in l'applicazione Google Maps. È à a fine di l'annu, duie app di musica populari, SoundCloud è Deezer, seranu aghjuntu à questu. Per elli, Google hà aghjustatu chì susteneranu a riproduzione di musica offline (questu supportu in u Wear U SO hà digià ricevutu Spotify). Aghjunghjemu chì u smart watch presentatu ieri Galaxy Watch5 à Watch5 Pro in corsa Wear OS 3.5, chì hè l'ultima versione di u sistema.

Galaxy Watch5 à WatchPer esempiu, pudete pre-ordine 5 Pro quì

U più lettu d'oghje

.