Chiudi annunziu

Ancu s'è a maiò parte di l'utilizatori sceglienu principalmente l'urdinatori per travaglià cù documenti, da u tempu à u tempu pò esse una situazione induve avete bisognu di leghje o edità un documentu nantu à u screnu di u vostru telefunu. Chì applicazioni sò più adattati per questi scopi?

Google Docs

Sè avete bisognu di una applicazione veramente gratuita è à u stessu tempu di alta qualità è affidabile per travaglià cù documenti, duvete definitivamente andà per Google Docs. Questa applicazione offre praticamente tuttu ciò chì hè necessariu per travaglià cù documenti, u vantaghju hè ancu l'offerta di u modu offline, a pussibilità di cuuperazione cù altri utilizatori in tempu reale, o forse a pussibilità di vede è edità documenti da quasi ogni locu.

Scaricate nantu à Google Play

Microsoft Word

Un altru classicu pruvucatu trà l'applicazioni per a lettura è a gestione di documenti di testu hè Word da Microsoft. Microsoft hè constantemente aghjurnatu è migliurà a so Parola, cusì averete sempre tutte l'arnesi necessarii per edità è creà documenti, cumpresu un lettore di file PDF. Di sicuru, ci hè un modu di cullaburazione, opzioni di spartera ricche è altre funzioni utili. Tuttavia, alcuni di elli ponu esse dispunibili solu per l'utilizatori cù un abbonamentu Office 365.

Scaricate nantu à Google Play

Uffiziu Polaris

Polaris Office hè una applicazione multifunzionale per edità, vede è sparte documenti micca solu in formatu PDF. Offre supportu per a maiò parte di i formati di documenti cumuni, cumprese presentazioni, è ancu supportu di fonti scritti a manu, a capacità di travaglià cù a maiò parte di l'almacenamiento in nuvola, o ancu un modu di cullaburazione. Polaris Office hè gratuitu in a so versione basica, un abbonamentu hè necessariu per accede à alcune funzioni bonus.

Scaricate nantu à Google Play

 

Docs to Go

L'ultima applicazione chì vi presenteremu in u nostru articulu oghje hè Docs to Go. Stu strumentu offre supportu per i ducumenti MS Office è Adobe PDF, chì permettenu di vede, editatu è spartutu. L'applicazione hà ancu strumenti per a persunalizazione è a persunalizazione, attraversu quale pudete ancu vede è edità presentazioni.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.