Chiudi annunziu

U vicepresidentu di Samsung Electronics, Lee Jae-yong, hè attualmente assai alleviatu. À l'occasione di u ghjornu di a Liberazione, chì hè celebrata in Corea di u Sudu a settimana prossima, hà ricevutu un pardonu da u presidente Jun Sok-yol. Avà u più grande cunglomeratu coreanu pò piglià formalmente u so postu.

Lee Jae-yong hè statu prima cundannatu à 2,5 anni di prigiò dopu à esse statu cundannatu di corruzzione di un cunsigliu di l'ex presidente coreanu Park Geun-hye per furzà a fusione di Samsung C&T è Cheil Industries. Dopu avè servitu 1,5 anni in prigiò, hè statu liberatu è hà bisognu di permessu per viaghjà à l'esteru per riunioni d'affari. U so perdonu hè previstu per migliurà l'affari di Samsung è, in u risultatu, l'ecunumia coreana (l'annu passatu, Samsung hà fattu più di 20 per centu di u PIB di u paese).

Duranti u so tempu in prigiò, Lee Jae-yong ùn hà micca pussutu esercitarà a so pusizioni in u cunsigliu di a cumpagnia. Hà ricevutu solu missaghji da i so rapprisentanti. Avà hè previstu di piglià e decisioni strategiche maiò, cum'è a chjusa di grandi accordi di fabricazione di chip. Dopu l'annunziu di u pardonu di Lee, l'azzioni di Samsung Electronics anu aumentatu 1,3% in u paese.

Temi: ,

U più lettu d'oghje

.