Chiudi annunziu

Cum'è avemu infurmatu, Samsung vole chì a vendita di telefoni pieghevoli rapprisentanu a mità di tutte e vendite di smartphone di punta per u 2025. Galaxy. Per avà, però, a cumpagnia cerca principalmente di attruverà i clienti di marche cuncurrenti invece di cannibalizà a so linea di punta.  

In una recente entrevista cù un ghjurnale U Wall Street Journal U capu di a divisione mobile di Samsung, TM Roh, hà spiegatu chì i so smartphones plegabili portanu clienti di altre marche in un numeru più grande di quelli chì i pruprietarii di u telefuninu passanu à questu. Galaxy S. In altre parolle, fila Galaxy Z Fold è Z Flip anu più successu à attruverà novi clienti fora di l'ecosistema Galaxy chè à cunvince quelli chì digià pussede i flagships di a cumpagnia.

Cunsigliu Galaxy Z Fold è Z Flip aiutanu Samsung à guadagnà a quota di mercatu 

Dunque, pare chì a principal fonte di successu per i telefunini plegabili di Samsung sò i novi clienti di altre marche. A so decisione hà dunque purtatu à un aumentu percentuale di doppia cifra in i spedizioni di telefuni plegabili in 2021, chì hè fantasticu per a cumpagnia, perchè ùn sò micca veramente perdendu clienti, o ùn si sparghjenu micca da linea à linea, ma l'utilizatori generale. a basa hè in crescita.

"Videmu questu com'è un percentinu abbastanza significativu è un signu pusitivu", disse TM Roh, enfatizendu u fattu chì "questu sò trasferimenti da altre marche, micca utilizatori di i dispositi Samsung. Galaxy, chì passanu à un altru dispusitivu Galaxy. " Hè nutate chì ancu i clienti Galaxy S pò micca affruntà à cumprà un telefuninu plegabile, parechji fan Galaxy Nota pò esse cambiatu à Galaxy S22 Ultra o Galaxy Da Fold3. Cunsigliu Galaxy A Nota ùn esiste più, ma u S Pen ùn hà micca sbulicatu u campu, hè solu usatu in altri dispositi.

Millioni di clienti Samsung inevitabbilmente si vultò à altri dispositi dopu l'annullamentu di a serie Note Galaxy furnisce u S Pen è parechji finiscinu per cumprà o solu Galaxy S22 Ultra o Galaxy Da Fold3. In quantu à i piani più longu di Samsung, a cumpagnia vole vende più di 10 milioni di telefuni plegabili quist'annu, è per u 2025, Samsung spera chì a mità di i so venditi emblematici seranu telefoni plegabili. A cumpagnia hà presentatu a settimana passata Galaxy Da Fold4 a Galaxy Z Flip4 è i dui dispositi sò avà dispunibuli per pre-ordine.

Samsung Galaxy Per esempiu, pudete pre-ordine Z Flip4 è Z Fold4 quì

U più lettu d'oghje

.