Chiudi annunziu

Dopu mesi d'anticipazione (ma assai prima di l'espertu), Google hà liberatu Android 13. I mudelli di a serie Pixel 6 eranu i primi à ricevelu, i dispositi Samsung duveranu riceve in settembre o in uttrovi (per elli serà "imballatu" cù una superstruttura). Unu UI 5.0). Novu Android vene cun una quantità di funzioni utili, è avemu sceltu ottu di elli chì pensemu chì sò i migliori.

Materiale di terze parti You icone

Ancu se u Material You design lingua, chì hà debutatu in Androidu 12, permette à l'applicazioni per esse unificate sottu una paleta di culori, u tema di l'icone di l'applicazioni era limitatu solu à "Apps" di Google. Android 13 estende i temi di l'icone dinamichi à ogni app, cusì a vostra pantalla di casa ùn hè più una mischia di temi antiestetiche. Tuttavia, l'attivazione di temi dinamichi di l'app hè a rispunsabilità di u sviluppatore, dunque ùn aspettate micca un cambiamentu immediatu.

Una estensione di a paleta di culori Material You

In più di l'estensione di icone tematiche, porta Android 13 è ancu una espansione di i schemi di culore di u Material You style. In particulare, ci sò avà 16 opzioni quandu sceglite un culore di wallpaper. Basta à andà à u menù Wallpaper & Style.

Migliuramentu di u clipboard

Android 13 porta miglioramenti significativi à cupià testu è imagine. Avà, quandu copiate u testu o una maghjina, una piccula finestra pop-up appariscerà in u cantonu in fondu à manca, chì vi permette di edità u testu o l'imagine prima di sparte. Moltu utile.

Notificazione in modalità opt-in

Probabilmente nimu di noi li piace notificazioni inutili. Ancu Google hà capitu è ​​fà Androidu 13 hà implementatu un modu di notificazione "dumandatu". Finu à avà, hà utilizatu un sistema di opt-out, induve era necessariu di "scavà" manualmente in i paràmetri di notificazione per disattivà a notificazione di una certa applicazione. Avà, quandu lanciate l'app per a prima volta, apparirà un pop-up chì dumanda se vulete attivà o disattivà e notificazioni. Sfortunatamente, ùn hè micca pussibule di attivà o disattivà i canali di notificazione individuale. Tuttavia, hè sempre una mellura significativa rispetto à prima.

Supportu per parechji utilizatori

Android 13 porta una larga gamma di funzioni chì aiutanu à gestisce i profili di parechji utilizatori androiddispusitivi. Ancu s'ellu ùn hè micca un cambiamentu enormu, ognuna di queste caratteristiche migliurà assai l'esperienza per quelli chì sparte i so dispositi.

Panel di privacy di sette ghjorni

Android 12 hè stata cun un dashboard di privacy chì vi permette di vede ciò chì e vostre app anu accessu in 24 ore. Android 13 migliurà sta funzione affissendu queste dati per sette ghjorni. Inoltre, mostra più infurmazione nantu à cumu si sò stati utilizati i vostri dati persunali. Ùn hè micca esattamente a funzione più eccitante, ma migliora significativamente a privacy.

Paràmetri di lingua per l'applicazioni individuali

Android 13 porta una grande nutizia per quelli chì parlanu parechje lingue. Questi utilizatori ponu avà stabilisce a so lingua preferita per ogni applicazione. Alcune app sviluppate in lingue diverse da l'inglese ùn anu micca traduzzione assai bona, cusì l'utilizatori chì cunnosci queste lingue puderanu vede in a so lingua nativa mentre u restu di u telefunu resta in inglese.

Media player migliuratu

A migliione in Androidu 13 hà ancu un lettore media. Ùn solu ùn hà ricevutu una nova giacca chì pare veramente cool, ma hà ancu novu shuffle and repeat buttons. Inoltre, piglia i so culori da l'arte di l'album.

U più lettu d'oghje

.