Chiudi annunziu

Google hà sorpresu è hà liberatu una versione sharp à u mondu più di un mese fà Androidu 13, anche se naturalmente solu per i so telefoni Pixel per avà. Apple tandu prepara a so presentazione di u novu iPhone 14 in settembre, in quale serà digià dispunibule iOS 16. Ma chì funzioni sò in questu Apple u Androidti inspirati? 

Ùn hè micca una tattica sorprendente. I sistemi operativi sò digià imballati cù parechje funziunalità, è aghjunghjendu novi hè diventatu più difficiule. Tuttavia, i pruduttori sò storicamente ispirati, è avà pare più impurtante chè mai. Ma ùn pensate micca chì hè solu Google chì copià u sistema di Apple, perchè ùn hè micca stranu à arrubbari un pocu. Android, è micca solu in u casu di a so versione attuale 13th. Si torna dinù una longa strada à u passatu.

Lock screen widgets 

A funzione più evidenti è visibile chì a cumpagnia Apple in un sistema iOS 16 introduces hè l'aghjunzione di widgets à a pantalla di serratura di l'iPhone. Grazie à l'aghjurnamenti di u framework Apple Cù WidgetKit, i sviluppatori ponu avà creà widgets chì furniscenu widgets rapidi è chjaru direttamente nantu à u screnu di serratura. informace. I widgets ponu esse persunalizati è ancu posti ghjustu sottu à u clock. Apple limita ancu u numeru di viste à quattru widgets, assumendu chì sò tutti chjuchi in grandezza. Tuttavia, pudete mischjà è cunghjuntà diversi widgets, cum'è alcuni, cum'è l'app Calendar, ponu utilizà un widget 1 × 1 o 2 × 1.

Quantu hè questu casu Apple daretu ? Solu circa 10 anni, perchè in casu Androidversione 4.2 Jelly Bean era digià capaci di fà quessa. Sfurtunatamente, ùn hà micca duratu assai perchè i widgets di u screnu di serratura eranu in u sistema Android 5.0 Lollipop di novu eliminatu. Tuttavia, ci sò qualchi Apps terzu-party chì purtà torna sta funziunalità è u dispusitivu pò fà lu troppu Galaxy.

Testu in diretta 

Torna in 2017, Google hà prisentatu una tecnulugia di ricunniscenza di l'imaghjini completamente nova chjamata Google Lens in a so cunferenza I / O. Da tandu, a cumpagnia hà cuntinuatu à intruduce innuvazioni custanti in questa funziunalità, chì permettenu di puntà a camera à qualcosa è uttene a massima infurmazione dispunibule da questu. À a cunferenza I/O 2022, Google hà ancu annunziatu una nova funzione chjamata "esplorazione di scena" chì permette di utilizà i migliori telefoni in esecuzione. Android identificà più prudutti in a vostra zona cun un solu toccu nantu à a visualizazione.

Testu in diretta

Invece di Apple hà travagliatu cù Google per rende Lens dispunibule per l'utilizatori di l'iPhone, hà sviluppatu a so propria tecnulugia di ricunniscenza d'imaghjini chjamata Live Text and Visual Look Up. Hè statu prima presentatu à a cunferenza WWDC21 è poi hà fattu in a versione finale di u sistema l'ultimu vaghjimu iOS 15. Cù sta "intelligenza" pò iPhone ricunnosce u testu è altri oggetti, chì furnisce a capacità di interagisce cù ciò chì hè nantu à a visualizazione, cumpresa a capacità di traduce testi in lingue straniere. In un sistema iOS 16 hè cusì l'evoluzione di a funzione Visual Look Up, chì hè allargata per ricunnosce, per esempiu, uccelli, insetti è statue, etc.

Fototeca spartuta 

Google hà spartutu biblioteche di foto dispunibili da u 2017, chì hà annunziatu inseme cù a funzione Suggested Sharing in a versione 3.0 di l'app Google Photos. In cunfrontu, l'ultima versione liberata di Google Photos porta u numeru di versione 5.92, cusì hè stata per un bellu pezzu.

In generale, a libreria di foto spartuta di iCloud hè quasi uguale, ma ci sò uni pochi inconvenienti. U primu hè chì site limitatu à sparte album cù un massimu di cinque altre persone. Hè fantasticu avè un locu per sparte e foto è video cù l'amichi o a famiglia. Tuttavia, hè prubabile di chjappà u limitu di cinque persone abbastanza rapidamente. Ùn hè ancu un paragone ghjustu, postu chì Google Photos permette un numeru illimitatu di cuntributori à un album. Avà serà pussibule di piglià ritratti iOS 16 manda ancu automaticamente à album spartuti.

Miglioramenti à l'applicazione Mail 

U cliente di mail nativu di Apple per iOS palesa in invidia paragunatu à quasi ogni altra app mobile di email. Ancu a versione macOS di l'app hè cumplitamenti sfarente paragunatu à quella chì truverete in l'iPhone. Apple in ogni modu, avà porta qualchi funziunalità longu aspittatu, cum'è a capacità di ricurdà più tardi, pianificà o annullà u mandatu di un email.

Ma tutte queste funzioni sò dispunibuli in l'applicazioni mobili è desktop di Gmail di Google dapoi anni. Funzioni cum'è i ricordi o l'annullamentu di l'invio sò dispunibuli dapoi u 2018, a pussibilità di pianificà e-mail hè apparsa in 2019.

Una app di fitness autonoma 

Sò passati ottu anni ch'ella era prufessiunali Android hà liberatu Google Fit, dendu à l'utilizatori una sola app per seguità diversi allenamenti è metriche di salute. Hè assolutamente maravigghiusu chì l'app Fitness ùn hè ancu stata attivata cum'è una app standalone iPhonech disponibile à tutti. Sfurtunatamente, ancu cusì, pare chì solu una manciata di utilizatori utilizanu l'app quandu hè veramente dispunibule. Perchè ognunu hà digià trovu altirnativa è praticamenti ùn hà micca mutivu di passà à a suluzione di Apple, a priscinniri di s'ellu hà Apple Watch o micca.

Cundizione ios 16

U più lettu d'oghje

.