Chiudi annunziu

A prossima tableta robusta di Samsung hè "dimenticata" Galaxy Tab Active4 Pro apparsu in Google Play Console. Hà revelatu alcune di e so specificazioni chjave.

Galaxy A Tab Active4 Pro utilizerà u listessu chip cum'è u smartphone robustu lanciatu di pocu tempu Galaxy XCover6 Pro, vale à dì Snapdragon 778G. Questu serà seguitu da 4 GB di memoria operativa (hè prubabile chì questu hè solu una di parechje varianti).

A visualizazione avarà una risoluzione di 1920 x 1200 px è un rapportu d'aspettu di 16: 10, chì sò parametri abbastanza standard per una tableta. In quantu à u software, a tableta serà custruita Androidà 12 litri, chì hè una derivazione Androidu 12 cuncepitu apposta per i dispositi cù grandi schermi (in più di tablette è smartphones pieghevoli).

Inoltre, si pò aspittà chì Galaxy A Tab Active4 Pro vene cun un stylus S Pen è chì sustenerà un gradu di prutezzione IP68 è risponde à u standard di durabilità MIL-STD-810G di l'armata americana. Siccomu duverebbe esse introduttu à fiancu à u telefuninu robustu sopra menzionatu, ma hà finitu per esse "lasciatu fora" è chì prima di a settimana hè stata certificazione di u regulatore coreanu è avà hè apparsu nantu à a Google Play Console, u so lanciamentu deve esse ghjustu à u cantonu.

tablette Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.