Chiudi annunziu

Hè cascatu per u so prezzu Galaxy Da Flip4 à telefoni premium, high-end è flagship. In fatti, currisponde à questu cù u so equipamentu, perchè cuntene u chipset più avanzatu, di sicuru un display flexible cù una freccia di rinfrescante adattativa da 1 à 120 Hz, resistenza à l'acqua, etc. Ciò chì ùn prupone, però, hè un sistema di càmera superiore. È probabilmente ùn cambierà micca in a serie Z Flip in u futuru. 

I clienti Samsung ponu amparà assai da i numeri di mudelli è u so firmware. Ancu s'ellu si pò vede cum'è stringhe aleatorii di lettere è numeri, sò assai più di questu. Ogni caratteru in u diagramma dice qualcosa di sfarente nantu à u dispusitivu o versione di firmware. Dopu tuttu, avemu purtatu l'analisi in un articulu separatu.

Ma in corta, a prima lettera dopu "SM" rapprisenta una seria di dispusitivi Galaxy è u primu numeru immediatamente dopu riflette a so gamma di prezzu. A "G" stava per seria Galaxy S prima di a liberazione di u S22, u "N" stava per Galaxy Nota, "A" Galaxy A, "M" Galaxy M etc Hè stranu chì i mudelli Galaxy U Z Flip è Z Fold portanu numeri di mudellu chì cumincianu cù a stessa lettera "F", chì indicanu chì sò parti di a listessa serie è micca chì esistenu cum'è dui separati.

Intantu, u primu numeru in u firmware di Samsung è i numeri di mudelli rapprisentanu a gamma di prezzu in a gamma Galaxy. "9" hè riservatu à u dispusitivu più caru Galaxy, "7" per varianti Lite o dispusitivi di gamma media superiore, "5" per a gamma media, è a lista continua à "0" per i telefoni più assequibili. Galaxy AA Galaxy M.

Classe media alta 

In u casu di fila Galaxy Z Fold (SM-F9xx) è Galaxy U schema di numerazione ufficiale di u mudellu per u Z Flip (SM-F7xx) dice chì Samsung ùn hà mai pensatu chì u mudellu era Galaxy Z Flip hè stata à a testa di a so propria linea o cumpiendu u rolu di un flagship premium. Da u puntu di vista di Samsung, hè Galaxy Z Flip4 un dispositivu di a classe media superiore, chì face parte di a listessa serie cù a designazione F as Galaxy Z Fold, solu hè più prezzu.

Situazione cù numeri di mudellu Galaxy U Z Flip è Z Fold sò paragunabili à cumu si cunvivenu i vechji mudelli Galaxy Nota 10 Lite (SM-N7xx) a Galaxy S10 Lite (SM-G7xx) cù u restu di a gamma Galaxy Nota 10 (SM-N9xx), rispettivamente Galaxy S10 (SM-G9xx). Allora s'è vo site aspittendu quella linea Galaxy Infine, u Z Flip adopterà un sistema di camera premium simile à quellu chì si trova in altri telefoni Galaxy à un prezzu sopra à 20 mila CZK, forse preparate per una delusione à longu andà. A menu chì u numeru di mudellu ùn cambia, chì rifletterebbe un cambiamentu fundamentale in a filusufìa di a cumpagnia, a camera premium in a linea. Galaxy Z Flip probabilmente ùn vene mai. Ma sminuisce l'attrattiva di u mudellu di telefunu?

Samsung Galaxy Per esempiu, pudete pre-ordine da Flip4 quì

U più lettu d'oghje

.