Chiudi annunziu

Samsung hà cuminciatu à accettà pre-ordini per i so novi puzzle Galaxy Z Fold 4 a Z-Flip4, smart watch Galaxy Watch5 è cuffie wireless Galaxy Buds2 Pro subitu dopu a so presentazione, ma di sicuru a maiò parte di l'ordini ùn anu ancu ghjuntu à i cumpratori. Tuttavia, per i novi orologi è cuffie, tutti ponu digià scaricà u manuale d'utilizatore per sapè più nantu à elli.

L'editori di u situ web di SamMobile anu avutu a manu nantu à i manuali per Galaxy Watch5, Watch5 Pro è Buds2 Pro è li sparte cù u publicu. Quelli chì interessanu amparà nantu à e funzioni basi è avanzate di sti prudutti.

Galaxy Watch5 à Watch5 Pro paragunatu à a generazione precedente porta una vita di a batteria più longa è una carica più veloce, una durabilità più grande, un sensoru di temperatura di u corpu (micca attivatu) o una versione più nova di u sistema. Wear OS è add-ons UI Watch. Galaxy Buds2 Pro, invece, anu un disignu più compactu, ANC più efficace (suppressione di u rumore circundante), supportu per u sonu Hi-Res 24-bit, una vita di batteria più longa (in ogni modu, solu cù un casu; specificamente, una ora più longa, vale à dì 29 ore) o una versione più nova di Bluetooth (5.3). Scaricate u manuale di l'orologio quì, per cuffie quì.

Galaxy Per esempiu, pudete pre-ordine Buds2 Pro quì

U più lettu d'oghje

.