Chiudi annunziu

Qualchi ghjorni fà, Google hà publicatu una aghjurnazione à i telefoni Pixel cù a versione finale Androidu 13. L'aghjurnamentu hè ghjuntu circa un mese prima di l'espertu, ma i pruprietarii di i dispositi Samsung anu da aspittà almenu un altru mesi per questu. Eccettu "più grande” a nutizia porta alcune menu notevuli chì riguardanu a sicurità è a privacy di l'utilizatori.

Una di queste funzioni hè di sguassà u cuntenutu di u clipboard dopu un certu periodu di tempu. In u blog cuntribuzione Google dice chì sta funzione hè pensata per riduce e probabilità di l'applicazioni di terzu chì accede à l'infurmazioni privati. Serà utilizatu da l'utilizatori chì spessu copianu à u clipboard informace assuciatu cù e so carte di pagamentu, indirizzi email, nomi è numeri di telefunu.

Cum'è u situ hà scupertu 9to5Google, a storia di u clipboard hè automaticamente sguassata dopu una ora. Mentre chì questu hè senza dubbitu una funzione di privacy utile, assai pò ancu succede in quella finestra d'una ora, per quessa, avete bisognu à esse attentu à quale app dà accessu à u vostru clipboard. Micca solu Android 13, ma ancu l'applicazione di tastiera più famosa in u mondu Gabbianu sguassate u vostru clipboard dopu à un certu periodu di tempu per ghjunghje u listessu scopu di privacy. À u novu Androidin ogni modu, a storia di u clipboard hè sguassata automaticamente indipendentemente da u teclatu utilizatu.

U più lettu d'oghje

.