Chiudi annunziu

Cume pudete avè nutatu, Google hà cuminciatu à liberà uni pochi ghjorni fà Android 13, cù i so telefoni Pixel chì l'anu prima. Offre una quantità di novità utili è alcuni più seranu aghjuntu à questu. Chì sò e caratteristiche specifiche è quandu pudemu aspittà?

Unificà i siti per a sicurità è a privacy

A serie Pixel 6 hè ghjunta cù a funzione Security Hub l'annu passatu, chì hè stata allargata dopu à Pixel più vechji. In a so cunferenza di sviluppatori di questu annu, Google hà detallatu cumu a funzione serà cumminata cù a pagina di privacy esistente. Questu hè destinatu à furnisce "una manera simplice è codificata di culore per capisce a vostra postura di sicurità è offre una guida chjara è azzione nantu à cumu migliurà". A funzione principia cù una sezione di panoramica prominente è un buttone per azzione cum'è Scansione di u dispositivu (using Play Protect) o Uninstall app. Hè dinò menu drop-down per a sicurità di l'applicazioni, u bloccu di u dispositivu, a funzione Find My Device, etc. Una pagina unificata per a gestione di a sicurità è di a privacy deve esse dispunibule più tardi questu annu, quandu, ancu Google stessu ùn cunnosci micca.

Ricerca unificata in Pixel Launcher

Hè una di e migliori funzioni di i telefoni Pixel Androidu 13 aparechju unificatu è ricerca web, induve a barra à u fondu di u screnu in casa hè listessu cum'è a scatula in cima di u cassetta app. Stu campu hè visualmente abbastanza obsoleto è utilizatori beta Androidper 13 ricerche attraversu, l'anu utilizatu in l'ultimi mesi. Tuttavia, dopu avè aghjurnatu à a versione stabile, a ricerca unificata in u Pixel Launcher hè andata. Sicondu Google, sta "scomparsa" serà riparata in una versione prossima.

Integrazione trà i dispositi

Un'altra caratteristica chì hà Android 13 hè ancu l'integrazione trà i dispositi. L'interfaccia d'utilizatore di Messaggi è altre app di cumunicazione simili seranu trasmesse à u vostru Chromebook. In ChromeOS, riceverete una notificazione è toccu u buttone Rispondi apre una finestra di dimensione di u telefunu induve pudete scrive un missaghju è vede a storia, cum'è in u vostru telefunu. Per "it" per travaglià, i dui dispusitivi devenu esse in una gamma Bluetooth di l'altru. Questa funzione hè prevista per ghjunghje più tardi questu annu.

Android_13_integrazione_tra_dispositivi

Comu parte di l'integrazione trà i dispositi, serà ancu pussibule di copià u testu, l'indirizzi web è l'imaghjini da u vostru smartphone è incollà in a vostra tableta (o viceversa). Un buttone Nearby Share serà aghjuntu à l'anteprima di u clipboard in u cantonu in basso à manca, chì permette à l'utilizatore di selezziunà un dispositivu. U dispusitivu di destinazione vi vede una cunfirmazione è tandu ghjustu incollà u cuntenutu sceltu in lu. Questa funzione serà dispunibule "prestu", secondu Google. A cumpagnia nota chì u dispusitivu da quale u cuntenutu hè mandatu deve esse in esecuzione Androidà 13, mentri u dispusitivu riceve deve avè Android 6 è dopu.

Android 13 nantu à pasticchi

Android 13 hè dispunibule solu nantu à i telefoni smartphones per u mumentu. Purtarà u pannellu principale à i pasticchi, chì hà un tiratore di l'applicazioni per una multitasking più veloce in parechje finestre, mentre chì ci sarà una visualizazione in formatu largu angulu per applicazioni micca ottimizzate. Diverse parti di u sistema avaranu layout di grande schermu, mentre chì l'input di stylus seranu registrati cum'è tocchi individuali. Tuttavia, sta funzione ùn hè micca prevista per arrivà finu à l'annu prossimu.

 

U più lettu d'oghje

.