Chiudi annunziu

Cume Samsung cimenta a so pusizioni indiscutibile in u mercatu flessibile di i telefoni intelligenti, sempre più voci si dumandanu cumu risponderà. Apple. À propositu di plegà iPhonech era parlatu praticamenti ancu prima di l'intruduzioni di u primu Samsung Fold. Allora? Apple aspetta ancora? 

A cumpetizione hè impurtante. Pudemu certamente felicità per Samsung per esse un pioniere in u segmentu di i dispositi flessibili è quantu hè grande chì i so mudelli sò venduti u più in u mondu. Ma avete ancu leghje trà e linii. Samsung ùn hà veramente micca cumpetizione, perchè tutti i pruduttori chì vanu à u mercatu cù u pelle è intruducenu qualchì smartphone flexible, di solitu facenu solu per u Cinese, perchè u restu di u mondu ùn hà micca veramente assai scelta. Si ghjunghjerà à Samsung, Samsung o possibbilmente Huawei. Hè per quessa chì hè impurtante Apple infine hà annunziatu a so suluzione è à u listessu tempu hà furzatu Samsung à pruvà di più. A 4a generazione di questu annu pò esse custruendu troppu nantu à i mudelli precedenti.

Diversi analisti sò di l'opinione chì Apple ùn hè micca scumessa nantu à i telefoni plegabili per via di i picculi margini ch'ellu averia da e so vendite. Comu hè cunnisciutu, per Apple i soldi venenu prima. I pannelli plegabili sò più caru cà i pannelli OLED regulari è Apple Preferite mantene i so marghjini di prufittu da i iPhones classici cà cumprumissu nantu à elli solu per liberà un telefuninu plegable chì inizialmente li costarà più di ciò ch'ellu guadagna nantu à questu (figurativamente parlante).

Apple ellu preferisce aspittà per un cambiamentu in a dinamica di u mercatu 

Ci sò parechje stimi di u marghjenu prufittu di Apple, chì at iPhonech hà, è ancu s'è sti figuri sò spessu diffirenti, sò tutti sopra à 50%. Bastamente, questu significa chì se un iPhone costa $ 10 per fà, Apple u vende per $ 15. I marghjini di prufittu sò impurtanti per ogni cumpagnia, ma per Apple ancu di più, perchè ellu mantene l'alti storicamente, è solu ùn vole micca lascià u so "standard generoso" per ellu stessu. Questu hè ancu u mutivu perchè v Apple Praticamente ùn vede micca iPhones scontati in a Store Online.

I distributori di vendita al dettaglio ponu tandu riduce i so marghjini per vende iPhones scontati, ma naturalmente farà menu soldi in tali vendite. Ma ùn averemu mai un scontu da Apple, salvu in u casu di quelli studienti è cupuni per a prossima compra in quantu à u Black Friday. À u cuntrariu, alcuni di i migliori sconti nantu à l'equipaggiu Galaxy pudete truvà nantu à u situ web di Samsung è ancu in i so rivenditori. A cumpagnia coreana tende à equilibrà u voluminu di vendita è i marghjini, cusì hè sempre disposta à furnisce i migliori affari direttamente.

Rossu Ghjove, cofundatore è CEO di Display Supply Chain Consultants, hà dettu a decisione di a cumpagnia Apple Ùn avventurassi in u segmentu di l'equipaggiu plegabile hè ancu dovutu à una catena di supply chain sviluppata insufficientemente. Questu hè perchè ùn ci sò micca assai pruduttori di display chì sò capaci di furnisce pannelli plegabili à grande scala. Samsung Display hè forse l'unicu chì pò fà. Hè a capacità insufficiente di a supply chain chì queste cundizioni sfavorevoli per Apple face ancu peghju.

Allora chì significa? 

In fine, seria Apple hà guadagnatu menu nantu à i telefoni flip chè in i telefuni normali iPhonech è à u listessu tempu avissi a pagari di più à Samsung Display. Per Apple ùn saria micca solu una pruposta cummerciale intelligente. Forse cusì Apple piuttostu, aspetta à a cumpagnia americana Corning per amparà nantu à i display flexible. Più attori in u mercatu per a produzzione di schermi flessibili volenu precisamente perchè l'aumentu di a cumpetizione abbassarà ancu i prezzi di u pannellu, chì serà infine u tempu ghjustu per Apple. Finu à tandu, prubabilmente tutti avemu da aspittà.

Samsung Galaxy Per esempiu, pudete pre-ordine Z Flip4 è Z Fold4 quì

U più lettu d'oghje

.