Chiudi annunziu

YouTube hè unu di i più grandi è più cunnisciuti servizii di Google, chì offre, frà altre cose, tutoriali, video musicali, flussi di ghjocu, recensioni di prudutti, è ancu spettaculi per i zitelli. A piattaforma hè diventata una fonte maiò di divertimentu per i zitelli, à u puntu chì l'influenzatori offrenu ancu video divertenti di e so famiglie chì ghjucanu cù i ghjoculi. Ma micca tuttu u cuntenutu hè benefiziu, è ùn vulete micca chì i vostri figlioli avè accessu à tutta a biblioteca di u serviziu.

Google hà implementatu parechji cuntrolli parentali in YouTube per prutege i televidenti, cumpresu u Modu Ristrettu, chì pruibisce qualsiasi video chì pò cuntene cuntenutu per adulti. Mentre sta funzione hè grande per quelli chì volenu filtrà u cuntenutu, pò esse frustrante se vulete disattivà. Ùn vi preoccupate, hè pussibule di disattivà.

I creatori anu una quantità di opzioni quandu caricanu cuntenutu à i so canali YouTube. Per evità a rimozione di video possibbili, anu da seguità a guida di a cumunità, dunque se i so video anu cuntenutu sessuale o altrimenti "adultu", anu da esse marcatu cum'è tali. YouTube poi filtrerà sti video fora di a sezione video cunsigliata da u visore se u Modu Ristrettu hè attivatu. I televidenti ùn puderanu micca vede o cummentà i video.

U Modu Limitatu hè statu un serviziu facultativu per i telespettatori da 2010. Ancu s'ellu ùn hè micca attivatu automaticamente, pò esse attivatu s'ellu si usa un dispositivu furnitu da una istituzione publica, cum'è una biblioteca o una scola. In certi casi, soprattuttu cù cunnessione Internet publicu, u modu ristrettu hè stabilitu da l'amministratore di a rete. Se u vostru contu Google hè ligatu à l'app di cuntrollu parentale Family Link, ùn puderete micca disattivà u Modu Restrittu senza chì u gestore di u contu cambie i paràmetri.

Ci vole à aghjustà chì u Modu Restricted ùn hè micca listessu chì a restrizione di età. A cuntrariu di u Modu Ristrettu, i video cù restrizioni d'età necessitanu chì i televidenti si cunnettanu è verificanu chì sò 18 anni o più. Tuttavia, stu vi sbloccare u contu è permette accessu à tutti i video. Videos cun cuntenutu sensittivi, sustanzi illegale, cuntenutu viulente, lingua vulgari è altri cuntenutu chì ponu un risicu per i zitelli deve esse marcatu per i televidenti più di 18 anni di età. Se i telespettatori o i moderatori vedenu cuntenutu chì duverebbe esse signalatu, u marcaranu è avvisanu u creatore.

  • Entra in u vostru contu YouTube.
  • Cliccate nant'à u vostru icona di prufilu in l'angulu superiore dirittu di u screnu.
  • Andà à Settings.
  • Cliccate nant'à In generale.
  • Aprite l'opzione Paràmetri parentali.
  • Disattivate u Modu Ristrettu.

In i Stati Uniti, solu i titulari di cunti di più di 13 anni ponu cambià i paràmetri di u Modu Ristrettu. YouTube prova à prutege i televidenti minori è aderisce à i requisiti di età minima chì Google vene cun. U filtru hè appiicatu à ogni dispositivu per separatamente, cusì s'è vo aduprate ancu una tableta, duvete procederà in u listessu modu. Tenite ancu in mente chì ancu u filtru Limitatu ùn hè micca 100% s'è vo turnate cù u vostru ramoscello.

U più lettu d'oghje

.