Chiudi annunziu

Sia chì perseguite l'albicocche in modu attivu, recreativu, o u vostru più grande hobby hè di fighjà l'azzioni di e squadre di football glubale è domesticu da u cunfortu di a vostra casa, u tìtulu Dark Tip pò espansione assai i vostri orizonti. U so grande vantaghju hè chì pò dramatizà ancu una partita relativamente noiosa. 

Applicà Punta scura hè un strumentu cumpletu per tutti i bettors è i fan di football. Quì truverete cunsiglii di matematica di football, calculatrice di probabilità, accademia di scumesse, football oghje, football in diretta, risultati di football è assai di più. E postu chì simu ghjustu à l'iniziu di l'attuale 1a liga di football ceca, chì hà iniziatu u 30 di lugliu, hè ora di appruntà bè.

Football da u mondu sanu 

Ma per esse più specifichi, l'applicazione raccoglie dati da più di mille cuncorsi di football mundiale, dunque se preferite qualcosa di più cà u football puramente domesticu, assicuratevi di truvà tuttu quì. Ùn deve esse micca a Premier League, a Bundesliga, a Serie A italiana o a Liga spagnola. L'avete listatu ghjustu in a prima pagina, perchè sò i più populari, ma quì sottu pudete ancu cliccà nantu à cunsiglii di football per ghjornu o previsioni di football per paese. Dunque, induve u football hè ghjucatu, l'applicazione offre e so previsioni.

Questu hè ancu u cuntenutu principale di u tìtulu, chì ùn pò micca vede assai mudernu à u primu sguardu, perchè in realtà hè solu una applicazione web, ma cumpensu cù assai informazioni. Per i partiti individuali, avete un graficu di probabilità chì mostra se a squadra data hà puntuatu punti in u partitu datu. Inoltre, i corsi sò ancu listati quì, grazie à quale pudete truvà rapidamente scommesse di valore. Di sicuru, questu porta à u fattu chì avete una visione assolutamente perfetta di cumu a partita hè prubabile di esce, è pudete ancu scumessa. Micca chì noi vi incuraghjemu à fà cusì. 

Algoritmu intelligente 

I calculi individuali sò creati da un algoritmu matematicu sofisticatu senza intervenzione umana. Inoltre, l'algoritmu s'aprende è si aghjusta per ottene u megliu - è più realisticu - risultati. Siccomu sti risultati sò dopu verificati, cusì in a sezione Cunsiglii di football truverete solu e lighe è partite cù a più alta precisione di prediczione.

Siccomu tuttu u titulu hè in lingua slovacca, ùn hè micca un prublema per piglià i vostri cuscinetti è leghje e predizioni individuali in dettaglio. Inoltre, l'Accademia di Betting vi guida passu per passu à traversu u prucessu di a teoria di probabilità, creendu probabilità è truvate u valore ideale per diventà un tipster di successu chì pò piglià u vostru hobby à u prossimu livellu. Inoltre, ci hè ancu una calculatrice di tassi di scambiu, in quale pudete definisce i vostri valori è scopre u risultatu. 

Tuttavia, l'applicazione hè ancu una preziosa fonte d'infurmazioni, cusì quì truverete nutizie pertinenti di football, dinò in slovacco. U prugettu hà ancu qualcosa daretu à ellu, postu chì hè statu creatu in 2018, è l'applicazione Dark Tip hà vistu a luce di u ghjornu ghjustu questu annu (on iOS u titulu originale hè furnitu Rowdy). I cunsiglii di partita furniti da l'applicazione sò di sicuru completamente gratuiti. 

L'app Dark Tip in Google Play

U più lettu d'oghje

.