Chiudi annunziu

Parechje di noi constantemente creanu ogni tipu di listi di ogni tipu à ogni opportunità pussibule. Quessi ponu esse liste di shopping regulare, listi di l'equipaggiu per un vacanze o forse listi di travaglii di travagliu o studiu. Pudete ancu aduprà applicazioni per u vostru smartphone per creà è gestisce sti listi - in l'articulu d'oghje vi mustraremu uni pochi di elli.

Todoist

Todoist multipiattaforma hè una di l'applicazioni populari per creà listi è liste di cose da fà. Offre l'abilità di creà è gestisce listi di ogni tipu, aghjunghje date di scadenza è date di cumpiimentu, a capacità d'urganizà piani è scopi cù u seguimentu di u vostru prugressu è a cullaburazione cù altri servizii è applicazioni cum'è Gmail, Google Calendar è assai altri. A funzione di i travaglii annidati hè ancu una materia di sicuru.

Scaricate nantu à Google Play

Microsoft Da Fà

Ancu s'è parechji utilizatori anu sempre longu per l'applicazione Wunderlist precedente, u so successore in a forma di Microsoft To Do hè definitamente vale a pena almenu una prova. Hà una quantità di funzioni è principii di cuntrollu identicu à u Wunderlist citatu, offre parechji modi di visualizazione, cumpresa a visualizazione di i travaglii per u ghjornu datu, a capacità di sparte listi è di cullaburazione nantu à elli, è assai di più. U so vantaghju indiscutibile hè ancu chì hè cumplettamente gratuitu è ​​vanta una interfaccia d'utilizatore chjara è facilità d'utilizazione.

Scaricate nantu à Google Play

Google Baullu

Un'altra applicazione completamente gratuita ma assai ben fatta chì pudete aduprà per creà, gestisce è sparte (micca solu) diverse liste hè Google Keep. Questa applicazione offre una larga gamma di funzioni, grazie à quale diventa un notebook multifunzionale persunale per voi, chì pò facilmente trattà micca solu cù e vostre liste di cose da fà, ma ancu cù note di travagliu o studiu è una serie di altre cose utili.

Scaricate nantu à Google Play

Ricurdativi di u latte

Ùn lasciate micca ingannà u nome - Ricurdate chì u Latte ùn hè certamente micca solu per fà liste di shopping. Perchè pò ghjucà cù qualsiasi altri tipi di listi, vi permette di creà, edità è sparte in tutti i modi pussibuli, è offre a pussibilità di pianificà i travaglii, classificà in categurie è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.