Chiudi annunziu

Finu à l'intruduzione di a prossima serie di punta di Samsung Galaxy S23 hè sempre luntanu, ma sò stati in l'aria dapoi qualchì tempu fughe circa u so top model. Sicondu l'ultime, u S22 Ultra presentarà un sensoru di impronte digitali più grande è più precisu da Qualcomm.

Sicondu un leaker chì passa da u nome in Twitter Alvin u S22 Ultra utilizerà u sensoru di impronte digitali 3D Sonic Max chì Qualcomm hà utilizatu prima in parechji di i smartphones di punta di Vivo, cum'è l'X80 Pro. S'ellu hè u so informace currettu, u risultatu serà un sensoru più veloce cù una zona di scanning assai più grande, chì significa un tempu di verificazione più brevi è una rata d'errore più bassa.

L'Ultra attuale hà digià un sensoru migliuratu cumparatu cù i mudelli di punta Galaxy rende assai megliu, ma a cuncurrenza hà dapoi un livellu più altu, cusì Samsung vulete mantene. U prossimu Ultra duveria offre una biometria ancu più veloce è sicura.

À questu puntu, ùn hè micca chjaru se tutta a linea utilizerà stu novu lettore di impronte digitali Galaxy S23, o serà riservatu solu per u so mudellu di cima. In ogni casu, a prossima serie "esque" hè sempre luntanu, probabilmente serà presentata in ghjennaghju o ferraghju di l'annu prossimu.

Telefoni di serie Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.