Chiudi annunziu

Cum'è avete nutatu, avemu pruvatu i telefoni Samsung per voi dapoi qualchì tempu Galaxy A53 5G a Galaxy A33 5G, u successore di i mudelli di successu di l'annu passatu Galaxy A52 5G a Galaxy A32 5G. In l'ultime settimane, pudete leghje un paragone di i so paràmetri è l'equipaggiu nantu à u nostru situ web, è ancu quantu sò capaci di e so camere. Avà hè u tempu di guardà elli "globaly". Prima hè Galaxy A53 5G. È pudemu immediatamente revelà chì hè un smartphone assai bonu chì mischja l'ingredienti ghjusti di a classe media è aghjunghje qualcosa extra. Tuttavia, hè assai pocu diffirenti da u so predecessore.

Samsung ùn cumprà micca l'imballu per u quadru

U telefunu hè ghjuntu à noi in una scatula bianca piuttostu magre, in quale ci era solu un cable di carica / dati USB-C, una agulla per caccià u vassou di a carta SIM (più precisamente, per duie carte SIM o una carta SIM è una memoria. card) e un manuale d'uso. Iè, Samsung cuntinueghja u "eco-trend" chì ùn hè micca assai capisciutu per noi è ùn include micca un caricatore in u pacchettu. L'imballu hè veramente minimalista è ùn truverete nunda in più. Quasi vulemu scrive chì un telefuninu cusì bellu ùn merita micca un imballaggio cusì poviru.

Galaxy_A53_5G_02

Disegnu è fattura di prima classe

Galaxy L'A53 5G hè un smartphone assai bellu à u primu è secondu sguardu. Avemu pruvatu a variante di u culore biancu, chì hè eleganti è sottumessi, perchè duverebbe cunvene quasi tutti. In più di u biancu, u telefunu hè ancu dispunibule in neru, blu è aranciu. Ancu s'ellu ùn pò micca vede cusì à u primu sguardu, u spinu è u quadru sò fatti di plastica (u quadru hè un plasticu brillanti chì s'assumiglia à u metale), ma questu ùn affetta micca a qualità di u telefuninu in ogni modu - ùn si curva. in ogni locu, tuttu si adatta perfettamente. Cum'è a solitu cù Samsung.

U fronte hè duminatu da un grande display di tipu Infinity-O flat cù frames micca abbastanza simmetrici. A parte posteriore hà una finitura matte, grazia à quale u smartphone ùn si sdrughje micca in a manu è l'impronte digitali praticamenti ùn si attaccanu micca. Si senti veramente assai còmode in manu. Un elementu di designu distintivu hè u modulu di càmera chì pare chì cresce da u spinu è hè circundatu da ombre, chì pare efficace è eleganti à u stessu tempu. A più impurtante, però, ùn hè micca protruda troppu da ellu, cusì u telefunu si vacilla quandu si mette, ma in limiti tolerate.

U smartphone altrimenti misura 159,6 x 74,8 x 8,1 mm abbastanza standard è pesa 189 g (per quessa, a sapete in a vostra sacchetta). In generale, si pò cuncludi chì Galaxy L'A53 5G hè quasi indistinguibile da u so predecessore in quantu à u disignu, forsi l'unica diferenza hè un corpu ligeramente più fino è più cortu (specificamente da 0,3 mm) è una cunnessione più liscia di u modulu di foto à u spinu. Aghjunghjemu ancu chì u telefuninu offre una resistenza aumentata secondu u standard IP67 (perciò duverebbe sustene l'immersione à una prufundità di 1 metru per 30 minuti), chì hè sempre raru in questa classe.

A visualizazione hè un piacè di vede

Displays sò sempre statu un puntu forte di Samsung smartphones è Galaxy A53 5G ùn hè micca sfarente. U telefunu hà ricevutu un pannellu Super AMOLED cù una dimensione di 6,5 inch, una risoluzione di 1080 x 2400 px, una luminosità massima di 800 nits è una freccia di rinfrescante di 120 Hz, chì pò vantà di culori belli saturati, neri veramente scuri, grande visualizazione. anguli è assai bona leggibilità à u sole direttu. A freccia di rinfrescante di 120Hz hè literalmente addictiva, soprattuttu quandu vede video è ghjucate à i ghjoculi. Senza parlà di a fluidità di l'animazioni. Tuttavia, deve esse cunsideratu chì cunsuma più energia cà a frequenza di 60Hz. In ogni casu, a diffarenza di u cunsumu ùn hè micca fundamentale è in u nostru parè ùn ci hè nisuna ragione per cambià mai à una freccia più bassa. Di sicuru, u screnu hà u cuntrollu di luminosità automatica, chì travaglia bè.

A funzione Eye Comfort hè ancu degne di menzione, induve pudete stabilisce un filtru di luce blu per facilità i vostri ochji. Puderete aduprà a funzione principalmente in l'ore di sera. Di sicuru, pudete puru aduprà u modu scuru per prutezzione di i vostri ochji. Hè vale a pena aghjunghje chì ci hè un lettore di impronte digitali integratu in a visualizazione, chì travaglia in modu affidabile è hè assai veloce (u telefunu pò ancu esse sbloccatu cù a faccia, chì funziona ancu perfettamente).

Hè abbastanza putenza in a so classe, congela u surriscaldamentu

U telefunu hè alimentatu da u chipset Exynos 1280 di Samsung, chì hè circa 10-15% più veloce di u chip Snapdragon 750G chì alimenta u so predecessore. In cumbinazione cù 8 GB di memoria operativa (una variante cù 6 GB hè ancu dispunibule), u telefunu furnisce un rendiment abbastanza abbastanza, chì hè ancu pruvucatu da i punti 440 assai solidi chì hà ottenutu in u benchmark popular AnTuTu. In a pratica, tuttu hè liscia, a risposta di u sistema hè praticamente immediata, è ùn ci hè micca prublema per ghjucà ghjochi più esigenti graficamente, sicuru micca à i più alti ditagli. Avemu pruvatu i tituli populari Asphalt 558: Legends è Call of Duty Mobile, chì si sò mossi sorprendentemente rapidamente à dettagli più bassi è mantenenu un framerate stabile. In ogni casu, u prezzu per questu hè un surriscaldamentu abbastanza significativu, chì hè stata a bane di chips Exynos per un bellu pezzu. À questu puntu, deve esse nutatu chì avemu ancu sentitu un pocu di calore in u spinu durante altre attività, cum'è a navigazione in Internet, chì ci hà sorpresu un pocu. In corta, Samsung hà sempre bisognu di travaglià nantu à l'efficienza energetica di i so chips.

I ritratti è i video ùn vi vergognaranu micca

Galaxy L'A53 5G hà una camera posteriore quad cù una risoluzione di 64, 12, 5 è 5 MPx, cù a seconda chì agisce cum'è "grandangolo", a terza cum'è una camera macro è l'ultima utilizata per catturà a prufundità di campu. . U sensoru principale vanta una stabilizazione ottica di l'imagine. In cundizioni d'illuminazione boni, u telefunu piglia ritratti sopra à a media cù culori saturati piacevuli è cuntrastu più altu, un altu gradu di dettagliu è una gamma dinamica relativamente larga. A notte, l'imaghjini parenu più decentu, i ritratti sò abbastanza sharp, u nivellu di rumore hè ragiunate è a resa di u culore hè (in a maiò parte di i casi) micca cumplettamente luntanu da a realità. Ùn ci focalizeremu micca più nantu à a camera quì, cum'è avemu digià discututu stu tema in un articulu separatu articulu (è ancu quì).

Pudete video cun Galaxy L'A53 5G pò arregistrà finu à a risoluzione 4K à 30 frames per seconda, se vulete registrà à 60 fps, avete da fà cù a risoluzione Full HD. In cundizioni d'illuminazione favurevuli, i video sò assai belli, detallati è, cum'è e foto, anu più saturati (vale à dì più piacevuli è menu realistichi) culori. Hè solu una vergogna chì i video arregistrati in 4K sò abbastanza tremuli, perchè a stabilizazione funziona solu finu à a risoluzione Full HD à 30 fps. Cum'è cù e foto, pudete aduprà u zoom digitale finu à 10x, ma da a nostra sperienza, un massimu di doppia hè utilizzabile.

A notte o in condizioni di illuminazione cattiva, a qualità di u video cala rapidamente. I colpi ùn sò più cusì sharp, ci hè un bellu rumore è i dettagli sò sfocati. Ma di luntanu u prublema più grande hè un focus inestabile. Questu hè ciò chì aspittavamu da un telefuninu di fascia bassa è una marca non-Samsung piuttostu cà un smartphone chì aspira à esse un novu successu di gamma media.

Hè da nutà chì in tutte e risoluzioni cù 30 fps hè pussibule di cambià in modu fluidu trà l'obiettivu wide-angle, a camera principale è u doppiu zoom, in Full HD à 60 fps a registrazione via "wide" ùn hè micca supportatu è u doppiu zoom predeterminatu. manca.

Un sistema operatore carattarizatu da l'adattabilità

U telefunu hè alimentatu da u software Android 12 cù a superstruttura One UI in a versione 4.1. U sistema hè esemplariu fine è veloce, a so navigazione hè estremamente intuitiva è offre una larga gamma di opzioni di persunalizazione - da a capacità di persunalizà l'apparenza cù i vostri temi, wallpapers o icone à a funzione Bixby Routines, chì funziona in modu simile à Shortcuts in u sistema iOS è grazie à quale pudete automatizà una quantità di attività chì fate nantu à u vostru smartphone. Per esempiu, pudete stabilisce chì un modu scuru o filtru di luce blu hè attivatu à un certu tempu, chì u Wi-Fi hè attivatu quandu ghjunghjite in casa, o chì a vostra applicazione di musica preferita principia quandu cunnette l'auriculare. Ci hè veramente parechje scelte. Hè nutate ancu u buttone laterale parzialmente persunalizabile (in particulare, pudete doppiu toccu per lancià a camera o l'applicazione scelta).

U sistema usa una prutezzione di privacy rinfurzata Androidu 12 cumprese notificazioni è icone quandu accende u micru o a camera, è i vostri dati sò prutetti da a piattaforma di sicurezza Samsung Knox. È u megliu di stu capitulu per finisce - u telefunu riceverà quattru aghjurnamenti in u futuru Androidua per cinque anni, Samsung furnisce l'aghjurnamenti di sicurità. Questu hè chjamatu supportu di software di mostra.

Dui ghjorni nantu à una carica sò pussibuli

U telefunu hè alimentatu da una bateria 5000 mAh, chì hè 500 mAh più cà u so predecessore. È in pratica hè abbastanza ricunnisciutu. Mentre Galaxy L'A52 5G dura una media di un ghjornu è mezu nantu à una sola carica, u so successore pò trattà ancu dui ghjorni. Tuttavia, a cundizione hè chì ùn avete micca sfruttatu troppu intensivamente (è forse disattivà u modu Sempre-on, o cambiate a visualizazione à una freccia di rinfrescante standard). Sè vo ghjucà ghjochi è fighjulà i filmi per un bellu pezzu è avete Wi-Fi sempre, a vita di a bateria pò calà à menu di un ghjornu è mezu.

A bateria supporta a carica finu à 25W, chì hè u listessu chì l'ultima volta. Sfortunatamente, ùn avemu micca un caricatore 25W (o qualsiasi altru) dispunibule per a prova, cusì ùn pudemu micca dì da a nostra sperienza quantu tempu ci vole à carica da 0-100%, ma secondu l'infurmazioni dispunibili hè ghjustu sottu à un ora è mezu. Comparatu à l'altri smartphones di gamma media (in particulare i chinesi), questu hè assai tempu. Solu un esempiu per tutti: l'OnePlus Nord 2 5G di l'annu passatu pò esse cumpletamente carica in solu "plus o minus" 30 minuti. In l'area di a carica, Samsung hà assai per piglià, è micca solu per i telefoni in questa categuria. In quantu à a carica via cable, questu Galaxy L'A53 5G dura circa duie ore è mezza.

Per cumprà o micca cumprà, questu hè a quistione

Comu pò esse vistu da quì sopra, Galaxy Avemu apprezzatu assai l'A53 5G. Havi un bellu disignu è un travagliu di qualità, una grande visualizazione, un rendimentu abbastanza abbastanza, una configurazione fotografica assai decentu, un sistema sintonizatu è veloce cù parechje opzioni di persunalizazione è una vita di batteria solida. Forse solu u surriscaldamentu "obligatoriu" di u chip Exynos si congela, micca solu durante u ghjocu, ma micca risultati cumpletamente convincenti quandu pigliate foto è filmate video di notte, è carica lentamente. In generale, hè un telefuninu eccellente di gamma media chì hà tuttu ciò chì aspittàvate da un smartphone in questa categuria è un pocu di più, ma offre un pocu di migliuramentu annantu à u so predecessore (in più hà persu u jack 3,5mm). I più notevuli sò un chip più veloce (chì hè un tipu d'aspittatu), una vita di bateria megliu, è un disignu migliuratu. Ùn pudemu micca aiutà, ma sente chì Samsung hè simplicemente ghjucatu sicuru quì. In ogni casu, per un prezzu di circa 10 XNUMX CZK, avete un telèfonu chì hè una incarnazione quasi perfetta di a classe media. Tuttavia, sè vo site i pruprietarii Galaxy A52 5G (o a so versione 4G), pudete stà calmu.

Galaxy Pudete cumprà l'A53 5G quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.